DSpace Repository

Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств: організаційно-економічні засади розвитку

Show simple item record

dc.contributor.author Жмайлов, Валерій Миколайович
dc.contributor.author Данько, Юрій Іванович
dc.contributor.author Zhmailov, Valerіy
dc.contributor.author Danko, Yuriy
dc.date.accessioned 2012-08-22T15:20:46Z
dc.date.available 2012-08-22T15:20:46Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Жмайлов В. М. Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств: організаційно-економічні засади розвитку [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько // Агробізнес: проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку : монографія / за ред. Я. В. Сухія, В. С. Ніценка. - Одеса : СВД М. П. Черкасов, 2011. - С. 43-54. ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/132
dc.description.abstract У роботі наведені результати досліджень стосовно розвитку системи аграрного маркетингу в умовах сучасного розвитку агропромислового комплексу. Запропоновано класифікацію основних особливостей та слабких сторін розвитку аграрного маркетингу. Визначено функціональні напрями формування організаційно-економічних засад розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств. ru_RU
dc.publisher СВД М. П. Черкасов ru_RU
dc.subject маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject організаційно-економічні засади ru_RU
dc.subject аграрний маркетинг ru_RU
dc.subject marketing activities ru_RU
dc.subject organizational and economic principles ru_RU
dc.subject agricultural marketing ru_RU
dc.title Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств: організаційно-економічні засади розвитку ru_RU
dc.title.alternative Marketing activities of agricultural enterprises: organizational and economic principles ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account