dc.contributor.author |
Жмайлов, Валерій Миколайович |
|
dc.contributor.author |
Данько, Юрій Іванович |
|
dc.contributor.author |
Zhmailov, Valerіy |
|
dc.contributor.author |
Danko, Yuriy |
|
dc.date.accessioned |
2012-08-22T15:20:46Z |
|
dc.date.available |
2012-08-22T15:20:46Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Жмайлов В. М. Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств: організаційно-економічні засади розвитку [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько // Агробізнес: проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку : монографія / за ред. Я. В. Сухія, В. С. Ніценка. - Одеса : СВД М. П. Черкасов, 2011. - С. 43-54. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/132 |
|
dc.description.abstract |
У роботі наведені результати досліджень стосовно розвитку системи аграрного маркетингу в умовах сучасного розвитку агропромислового комплексу. Запропоновано класифікацію основних особливостей та слабких сторін розвитку аграрного маркетингу. Визначено функціональні напрями формування організаційно-економічних засад розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств. |
ru_RU |
dc.publisher |
СВД М. П. Черкасов |
ru_RU |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
ru_RU |
dc.subject |
організаційно-економічні засади |
ru_RU |
dc.subject |
аграрний маркетинг |
ru_RU |
dc.subject |
marketing activities |
ru_RU |
dc.subject |
organizational and economic principles |
ru_RU |
dc.subject |
agricultural marketing |
ru_RU |
dc.title |
Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств: організаційно-економічні засади розвитку |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Marketing activities of agricultural enterprises: organizational and economic principles |
ru_RU |
dc.type |
Other |
ru_RU |