00 DSpace/Manakin Repository

Стратегія маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лозов’ягін, Сергій Ігорович
dc.contributor.author Lozovyagin, S. I.
dc.date.accessioned 2025-01-31T09:49:22Z
dc.date.available 2025-01-31T09:49:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. А. Муштай uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13325
dc.description The qualification work considers the theoretical and methodological foundations of the formation of a marketing management strategy for the enterprise's sales activities, examines the state of marketing activities and provides an assessment of the effectiveness of the enterprise's sales activities management, identifies ways to improve the organization of sales of the enterprise's products on the principles of marketing, suggests directions for improving the marketing management of the enterprise's sales activities on the foreign market, makes a justified choice of the enterprise's marketing strategy for sales management and determines the economic effect of its implementation. Marketing tools (according to their implementation indicators) are recommended for implementation, which will ensure increased efficiency of sales management of the company. It is proposed to improve the marketing management system of sales activities on the basis of a scientifically substantiated concept of lean production, as a type of optimization of production costs and operations. A reorganization scheme for implementing logistics processes at the enterprise and the use of an optimal CRM system are proposed, which will contribute to increased automation of business processes and reduce costs for production and sales costs. A subsystem for managing sales in the foreign market is proposed for implementation as an element of the marketing management system for its sales activities. The process of implementing tactical measures within the framework of the strategy for sales activities in the foreign market is presented in the form of a proposed algorithm. Measures for implementation to improve the management of sales activities in the foreign market are developed and specified. It is noted that it is extremely expedient for the company to form, with subsequent implementation in practical activities, an effective marketing strategy for sales, developed based on the results of a marketing analysis of its operating environment. For a well-founded choice of an effective marketing strategy for sales, the Shell/DPM matrix was used and an expert method was applied for the validity of the factors of attractiveness of the machine-building industry and the competitiveness of the company. The position of the company on the Shell/DPM matrix and its correspondence to the strategy of strengthening competitive advantages were determined in a well-founded manner. A number of tactical measures were proposed within the framework of the formation of a marketing strategy for managing sales activities, aimed at strengthening the competitive advantages of the enterprise. An assessment of the economic effect of the implementation of the proposed measures was calculated according to the formed sales strategy for managing sales of the company. uk_UA
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико - методичні основи формування стратегії маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства, досліджено стан маркетингової діяльності та надано оцінку ефективності управління збутовою діяльністю підприємства, визначено шляхи вдосконалення організації збуту продукції підприємства на засадах маркетингу, запропоновано напрями покращення маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства на зовнішньому ринку, здійснено обґрунтований вибір маркетингової стратегії управління збутом підприємства та визначено економічний ефект від її впровадження. Рекомендовано до запровадження маркетингові інструменти (за показниками їх реалізації), що забезпечить підвищення результативності управління збутовою діяльністю товариства. Запропоновано удосконалення системи маркетингового управління збутовою діяльністю здійснювати на базі науково обґрунтованої концепції ощадливого виробництва, як типу оптимізації виробничих витрат та операції. Пропоновано реорганізаційну схему здійснення логістичних процесів на підприємстві та застосування оптимальної CRM-системи, що сприятиме підвищенню автоматизації бізнес-процесів та дозволить знизити витрати на виробництво та збут. Пропоновано до впровадження підсистему управління збутом на зовнішньому ринку, як елемент системи маркетингового управління його збутовою діяльністю. Представлено у вигляді пропонованого алгоритму процес реалізації тактичних заходів в межах стратегії збутової діяльності на зовнішньому ринку. Розроблено та конкретизовано заходи до впровадження з удосконалення управління збутовою діяльністю на зовнішньому ринку. Зазначено, що вкрай доцільним для товариства є формування, з подальшим впровадженням в практичну діяльність, ефективної маркетингової стратегії збуту, розробленої за результатами маркетингового аналізу середовища його функціонування. Для обґрунтованого вибору ефективної маркетингової стратегії збуту використано матрицю Shell/DPM та застосовано експертний метод для обґрунтованості факторів привабливості машинобудівної галузі та конкурентоспроможності товариства. Обґрунтовано визначена позиція товариства на матриці Shell/DPM та її відповідність стратегії посилення конкурентних переваг. Пропоновано низку тактичних заходів в межах формування маркетингової стратегії управління збутовою діяльністю, зорієнтованої на посилення конкурентних переваг підприємства. Прораховано оцінку економічного ефекту від реалізації пропонованих заходів за сформованою збутовою стратегію управління продажами товариства. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject маркетингове управління uk_UA
dc.subject збут uk_UA
dc.subject strategy uk_UA
dc.subject marketing management uk_UA
dc.subject sales uk_UA
dc.title Стратегія маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства uk_UA
dc.title.alternative Strategy of marketing management of sales activities of the enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу