DSpace Repository

Сутність організаційно-економічних засад розвитку маркетингу

Show simple item record

dc.contributor.author Жмайлов, Валерій Миколайович
dc.contributor.author Данько, Юрій Іванович
dc.contributor.author Zhmailov, Valeriy
dc.contributor.author Danko, Yuriy
dc.date.accessioned 2012-08-22T15:37:51Z
dc.date.available 2012-08-22T15:37:51Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Жмайлов В. М. Сутність організаційно-економічних засад розвитку маркетингу [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько // Ринкова система України: стан та перспективи розвитку : монографія / за заг. ред. О. В. Макарюка, В. М. Жмайлова, Ю. І. Данька. - Х. : Міськдрук, 2011. - С. 158-173. ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/134
dc.description.abstract В роботі наведено дослідження автора щодо розвитку маркетингу вітчизняних підприємств. Узагальнено сучасні підходи до трактування поняття маркетинг. Розроблено логіко-структурну систему організаційно-економінчих засад розвитку маркетингу. Простежено періодизацію та еволюцію розвитку маркетингу. ru_RU
dc.publisher Міськдрук ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject розвиток ru_RU
dc.subject організаційно-економічні засади ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject development ru_RU
dc.subject organizational and economic principles ru_RU
dc.title Сутність організаційно-економічних засад розвитку маркетингу ru_RU
dc.title.alternative The essence of the organizational and economic principles of marketing ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account