dc.contributor.author |
Жмайлов, Валерій Миколайович |
|
dc.contributor.author |
Данько, Юрій Іванович |
|
dc.contributor.author |
Zhmailov, Valeriy |
|
dc.contributor.author |
Danko, Yuriy |
|
dc.date.accessioned |
2012-08-22T15:37:51Z |
|
dc.date.available |
2012-08-22T15:37:51Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Жмайлов В. М. Сутність організаційно-економічних засад розвитку маркетингу [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько // Ринкова система України: стан та перспективи розвитку : монографія / за заг. ред. О. В. Макарюка, В. М. Жмайлова, Ю. І. Данька. - Х. : Міськдрук, 2011. - С. 158-173. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/134 |
|
dc.description.abstract |
В роботі наведено дослідження автора щодо розвитку маркетингу вітчизняних підприємств. Узагальнено сучасні підходи до трактування поняття маркетинг. Розроблено логіко-структурну систему організаційно-економінчих засад розвитку маркетингу. Простежено періодизацію та еволюцію розвитку маркетингу. |
ru_RU |
dc.publisher |
Міськдрук |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинг |
ru_RU |
dc.subject |
розвиток |
ru_RU |
dc.subject |
організаційно-економічні засади |
ru_RU |
dc.subject |
marketing |
ru_RU |
dc.subject |
development |
ru_RU |
dc.subject |
organizational and economic principles |
ru_RU |
dc.title |
Сутність організаційно-економічних засад розвитку маркетингу |
ru_RU |
dc.title.alternative |
The essence of the organizational and economic principles of marketing |
ru_RU |
dc.type |
Other |
ru_RU |