dc.contributor.author |
Шалигіна, Ірина Валеріївна |
|
dc.contributor.author |
Шубін, Іван Сергійович |
|
dc.contributor.author |
Shalyhina, Iryna |
|
dc.contributor.author |
Shubin, Ivan |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-17T12:30:46Z |
|
dc.date.available |
2025-06-17T12:30:46Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Шалигіна І. Маркетингові інновації українських банків в умовах цифровізації [Електронний ресурс] / І. Шалигіна, І. Шубін // Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Суми : СНАУ, 2024. – С. 305-307. – Режим доступу : URL:https://science.snau.edu.ua/. – Заголовок з екрану. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13902 |
|
dc.description |
A study of marketing innovations in Ukrainian banks in the context of digitalization was conducted. The benefits and economic effect for them when using increasingly new digital products were determined. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Проведено дослідження маркетингових інновацій в українських банках в умовах цифровізації. Визначені переваги та економічний ефект для них при використанні все більш нових цифрових продуктів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
СНАУ |
uk_UA |
dc.subject |
банківська установа |
uk_UA |
dc.subject |
цифровізація |
uk_UA |
dc.subject |
банківський продукт |
uk_UA |
dc.subject |
banking institution |
uk_UA |
dc.subject |
digitalization |
uk_UA |
dc.subject |
banking product |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингові інновації українських банків в умовах цифровізації |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing innovations of Ukrainian banks in the context of digitalization |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |