00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингові інновації українських банків в умовах цифровізації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шалигіна, Ірина Валеріївна
dc.contributor.author Шубін, Іван Сергійович
dc.contributor.author Shalyhina, Iryna
dc.contributor.author Shubin, Ivan
dc.date.accessioned 2025-06-17T12:30:46Z
dc.date.available 2025-06-17T12:30:46Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Шалигіна І. Маркетингові інновації українських банків в умовах цифровізації [Електронний ресурс] / І. Шалигіна, І. Шубін // Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Суми : СНАУ, 2024. – С. 305-307. – Режим доступу : URL:https://science.snau.edu.ua/. – Заголовок з екрану. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13902
dc.description A study of marketing innovations in Ukrainian banks in the context of digitalization was conducted. The benefits and economic effect for them when using increasingly new digital products were determined. uk_UA
dc.description.abstract Проведено дослідження маркетингових інновацій в українських банках в умовах цифровізації. Визначені переваги та економічний ефект для них при використанні все більш нових цифрових продуктів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject банківська установа uk_UA
dc.subject цифровізація uk_UA
dc.subject банківський продукт uk_UA
dc.subject banking institution uk_UA
dc.subject digitalization uk_UA
dc.subject banking product uk_UA
dc.title Маркетингові інновації українських банків в умовах цифровізації uk_UA
dc.title.alternative Marketing innovations of Ukrainian banks in the context of digitalization uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу