00 DSpace/Manakin Repository

Використання навчальних технологій під час навчання іноземної мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рідель, Тетяна Миколаївна
dc.contributor.author Ridel, Tetiana Mykolaivna
dc.date.accessioned 2025-06-19T10:58:57Z
dc.date.available 2025-06-19T10:58:57Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Рідель Т. М. Використання навчальних технологій під час навчання іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // XLIІ International scientific and practical conference «Modern Trends in the Movement of Scientific Research», (Athens, Greece, October 9-11, 2024). – Athens : International Scientific Unity, 2024. – Р. 99-101. – Режим доступу : https://isu-conference.com/wp-content/uploads/2024/10/Modern_trends_in_the_movement_of_scientific_research_October_9_11_2024_Athens_Greece.pdf. – Заголовок з екрану. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13940
dc.description The modern organization of the foreign language learning process requires the development of students' autonomy and independence. This can be achieved through the mastery of metacognitive knowledge and skills, which include awareness of one’s language proficiency level, understanding the nature of tasks and exercises for skill development, and problem-solving techniques. Special attention is given to cognitive and communicative technologies, particularly mnemonic and linguistic technologies that enhance memory and language proficiency. Self-regulation, emotional management, and the development of social technologies are also essential elements in the educational process. Professionally-oriented foreign language education aims to develop communicative competence for success in social and professional activities. The implementation of these technologies will ensure effective language acquisition and open paths for student self-realization. uk_UA
dc.description.abstract Сучасна організація навчального процесу з іноземної мови вимагає розвитку автономії та самостійності студентів. Це може бути досягнуто через оволодіння метакогнітивними знаннями та вміннями, що включають знання рівня власного володіння мовними навичками, особливостей завдань і вправ для їх розвитку, а також технологій розв'язання навчальних проблем. Особливу увагу приділено когнітивним і комунікативним технологіям, зокрема мнемотехнічним та лінгвістичним, які сприяють розвитку пам'яті та мовленнєвих умінь. Важливим елементом є також саморегуляція, управління емоціями та розвиток соціальних технологій у навчальному процесі. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови має на меті розвиток комунікативної компетенції для досягнення успіху в соціальній та професійній діяльності. Реалізація цих технологій забезпечить ефективне оволодіння іноземною мовою і відкриє можливості для самореалізації студентів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher International Scientific Unity uk_UA
dc.subject метакогнітивні знання uk_UA
dc.subject навчальні технології uk_UA
dc.subject саморегуляція uk_UA
dc.subject metacognitive knowledge uk_UA
dc.subject learning technologies uk_UA
dc.subject self-regulation uk_UA
dc.title Використання навчальних технологій під час навчання іноземної мови uk_UA
dc.title.alternative The use of educational technologies in foreign language learning uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу