00 DSpace/Manakin Repository

Виклики інтеграції вимушено переміщених українських студентів та педагогів у країнах ЄС

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кириченко, Тетяна Олександрівна
dc.contributor.author Kyrychenko, Tetiana Oleksandrivna
dc.date.accessioned 2025-06-19T11:59:17Z
dc.date.available 2025-06-19T11:59:17Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кириченко Т. О. Виклики інтеграції вимушено переміщених українських студентів та педагогів у країнах ЄС [Електронний ресурс] / Т. О. Кириченко // Інтеграція системи освіти України в європейський освітній простір : збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції, (Київ, 25 жовтня 2024 р.). – Київ : ДНУ «Інститут освітньої аналітики», 2024. – С. 96-97. – Режим доступу : https://iea.gov.ua/diyalnist/naukovo-analitichna-diyalnist/materiali-komunikatsijnih-zahodiv/2024-2/. – Заголовок з екрану. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13944
dc.description The article examines the socio-economic aspects of integrating forcibly displaced Ukrainian schoolchildren, students, and educators into the countries of the European Union during the military conflict in Ukraine. The author analyzes the main challenges faced by displaced individuals, including language barriers, psychological adaptation, and the recognition of educational qualifications. Special attention is given to the role of European countries in developing strategies for effective integration, which contribute to social stability and educational development. The study emphasizes the importance of psychological support and the need to adapt to new educational standards. The article also highlights that the successful integration of Ukrainian students and educators is a key factor for their personal development and the social enrichment of host countries. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються економіко-соціальні аспекти інтеграції вимушено переміщених українських школярів, студентів та педагогів у країнах Європейського Союзу під час військових дій в Україні. Автор аналізує основні виклики, з якими стикаються переміщені особи, зокрема мовний бар’єр, психологічна адаптація та визнання освітніх кваліфікацій. Особлива увага приділена ролі європейських країн у розробці стратегій для ефективної інтеграції, які сприяють соціальній стабільності та розвитку освіти. Дослідження підкреслює важливість психологічної підтримки та необхідність адаптації до нових освітніх стандартів. У статті також наголошується, що успішна інтеграція українських студентів і педагогів є ключовим чинником для їхнього особистісного розвитку та соціального збагачення приймаючих країн. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДНУ «Інститут освітньої аналітики» uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject вимушено переміщені особи uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject integration uk_UA
dc.subject forcibly displaced persons uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.title Виклики інтеграції вимушено переміщених українських студентів та педагогів у країнах ЄС uk_UA
dc.title.alternative Challenges of Integrating Forcibly Displaced Ukrainian Students and Educators in EU Countries uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу