dc.contributor.author |
Шерстюк, Юлія Олекксандрівна |
|
dc.contributor.author |
Sherstiuk, Yuliia Oleksandrivna |
|
dc.date.accessioned |
2025-08-20T07:48:48Z |
|
dc.date.available |
2025-08-20T07:48:48Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Л. А. Хромушина |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14265 |
|
dc.description |
The qualification work considered the theoretical and methodological foundations of industrial enterprise management.
The functioning of the management system of LLC «DZST 2» was assessed, the organizational and economic aspects of the enterprise's activities were considered, the activities of the management subsystem of the enterprise were analyzed and assessed, the effectiveness of the functioning of the managed management subsystem of LLC «DZST 2» was analyzed and assessed.
Based on the analysis, directions for improving the management system were proposed for LLC «DZST 2», which include the development of a comprehensive multi-level enterprise development strategy. In addition, a risk analysis was conducted and measures were proposed to minimize them, in particular, modernization of equipment and improvement of customer service. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи менеджменту промисловим підприємством.
Проведено оцінку функціонування системи менеджменту ТОВ «ДЗСТ 2», розглянуто організаційно-економічні аспекти діяльності підприємства, проаналізовано та здійснено оцінку діяльності керуючої підсистеми менеджменту підприємства, проведено аналіз та оцінку результативності функціонування керованої підсистеми менеджменту ТОВ «ДЗСТ 2».
На основі проведеного аналізу для ТОВ «ДЗСТ 2» запропоновано напрями удосконалення системи менеджменту, що охоплюють розробку комплексної багаторівневої стратегії розвитку підприємства. Крім того, проведено аналіз ризиків та запропоновано заходи для їх мінімізації, зокрема модернізацію обладнання та покращення клієнтського сервісу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
СНАУ |
uk_UA |
dc.subject |
промислове підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
industrial enterprise |
uk_UA |
dc.subject |
strategy |
uk_UA |
dc.subject |
enterprise management |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення системи менеджменту промислового підприємства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Improving the management system of an industrial enterprise |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |