00 DSpace/Manakin Repository

Enhancing students' social abilities via cooperative learning and project-based teaching methods : Pedagogical approaches and beneficial outcomes

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Shvets, Tetiana
dc.contributor.author Shestakova, Svitlana
dc.contributor.author Kryvoshlykov, Serhii
dc.contributor.author Lohvynenko, Viktoriia
dc.contributor.author Butrynovska, Uliana
dc.contributor.author Швець, Тетяна
dc.contributor.author Шестакова, Світлана
dc.contributor.author Кривошликов, Сергій
dc.contributor.author Логвиненко, Вікторія
dc.contributor.author Бутриновська, Уляна
dc.date.accessioned 2025-09-03T10:57:04Z
dc.date.available 2025-09-03T10:57:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Enhancing students' social abilities via cooperative learning and project-based teaching methods : Pedagogical approaches and beneficial outcomes [Electronic resource] / T. Shvetsa, S. Shestakova, S. Kryvoshlykov [and athers] // Multidisciplinary Reviews. – 2024. – № 7. – Режим доступу : https://malque.pub/ojs/index.php/mr/article/view/3813. – Заголовок з екрану. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14378
dc.description Період навчання у середніх навчальних закладах вважається фундаментальним для прищеплення учням необхідних навичок, які визначаються нещодавнім законодавством як компетенції, від яких залежить загальна якість освіти. Ці компетенції після переходу до вищої освіти розвиваються у професійні якості та спеціалізовані характеристики, критично важливі для кар'єрного зростання. Соціальні та громадянські компетенції, яких досягають здобувачі освіти, визначають комунікативний потенціал особистості, здатність будувати стосунки, дипломатичні здібності, розуміння рівності, відповідальність за зобов'язання та обов'язки, здатність до критичного мислення, готовність до компромісів та вміння працювати в команді. Підлітковий та юнацький вік, мабуть, є найважливішим для розуміння важливості цих компетенцій. Отже, освітяни повинні зосередитися на розробці конструктивних стратегій взаємодії зі студентами та молоддю, щоб розвивати фундаментальні соціальні навички, що сприяє спільній діяльності, груповим проектам, колективній взаємодії та подібним підходам. Результати дослідження підтверджують необхідність розвитку соціальних компетенцій серед здобувачів освіти та окреслюють ефективні методи співпраці. У статті підкреслюється, що інтеграція групової співпраці в освітній процес прискорює та сприяє розвитку соціальних навичок у підлітків та студентів. uk_UA
dc.description.abstract The period of education in secondary educational institutions is deemed fundamental for instilling essential skills in students, as defined by recent legislation as competencies, upon which the overall quality of education hinges. These competencies, upon transition to higher education, evolve into professional qualities and specialized characteristics critical for career advancement. Social and civic competencies attained by education seekers determine an individual's communicative potential, ability to foster relationships, diplomatic prowess, understanding of equality, accountability for commitments and obligations, critical thinking aptitude, readiness to compromise, and teamwork proficiency. The adolescent and youth stage is perhaps the most pivotal for grasping the significance of these competencies. Consequently, educators must concentrate on devising constructive strategies for engaging with student and youth populations to cultivate fundamental social skills, facilitated through cooperative activities, group projects, collective interaction, and similar approaches. The study's outcomes affirm the imperative of nurturing social competences among education seekers and delineate effective collaboration methods. The article underscores that integrating group cooperation into the educational process expedites and fosters the development of social skills in teenagers and students. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject civic competence uk_UA
dc.subject adolescents uk_UA
dc.subject cooperation uk_UA
dc.subject громадянська компетентність uk_UA
dc.subject підлітки uk_UA
dc.subject співпраця uk_UA
dc.title Enhancing students' social abilities via cooperative learning and project-based teaching methods : Pedagogical approaches and beneficial outcomes uk_UA
dc.title.alternative Розвиток соціальних здібностей учнів за допомогою кооперативного навчання та методів проектного навчання : педагогічні підходи та корисні результати uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу