00 DSpace/Manakin Repository

Управління просуванням товарів на підприємствах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Брижик, Сергій Миколайович
dc.contributor.author Bryzhyk, S. M.
dc.date.accessioned 2025-09-12T11:03:23Z
dc.date.available 2025-09-12T11:03:23Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Ткаченко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14485
dc.description The purpose of this qualification paper is to develop measures aimed at improving the processes of promoting and selling goods on the market. To achieve this goal, specific objectives were formulated, the solutions to which are presented in this paper. The first chapter presents the theoretical aspects of the process of promoting and selling goods on the market. It covers the goals, objectives, content, and directions of the product promotion process, the main stages of promotion processes and their characteristics, as well as the assessment of the effectiveness of product promotion processes. The second chapter provides an organizational and economic overview of "SP "PROFIPLAST" LLC's operations, analyzes the competitive environment of the company, and examines the specifics of how "SP "PROFIPLAST" LLC promotes and sells its products in the market. The third chapter explores ways to improve the processes of product promotion and sales in the market. It includes a calculation of the effectiveness of the proposed measures aimed at enhancing advertising methods. uk_UA
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є розробка заходів, спрямованих на вдосконалення процесів просування та реалізації товарів на ринку. Для досягнення поставленої мети були сформульовані завдання, розв'язання яких міститься в роботі. У першому розділі представлено теоретичні аспекти процесу просування та реалізації товарів на ринку. Розкриваються цілі, завдання, зміст та напрямки процесу просування товару на ринок, основні етапи процесів просування та їх характеристика, а також оцінка ефективності процесів просування товару. У другому розділі подано організаційно-економічну характеристику діяльності ТОВ «СП «ПРОФІПЛАСТ», проведено аналіз конкурентного середовища досліджуваного підприємства, вивчено особливості просування та реалізації товарів ТОВ «СП «ПРОФІПЛАСТ» на ринку. У третьому розділі розглядаються напрямки вдосконалення процесів просування та реалізації товарів на ринку. Здійснено розрахунок результативності впровадження запропонованих заходів щодо підвищення ефективності рекламних методів uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject постачання uk_UA
dc.subject збут продукції uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject supply uk_UA
dc.subject product sales uk_UA
dc.subject marketing activities uk_UA
dc.title Управління просуванням товарів на підприємствах uk_UA
dc.title.alternative Management of product promotion at enterprises uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу