dc.contributor.author |
Ситник, Лариса Григорівна |
|
dc.contributor.author |
Sytnyk, Larysa Grygorivna |
|
dc.date.accessioned |
2025-10-02T12:01:57Z |
|
dc.date.available |
2025-10-02T12:01:57Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Ситник Л. Г. Штучний інтелект як засіб підготовки фахівців ІТ спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. Г. Ситник // Цифрова трансформація освіти : інновації, виклики та можливості : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, (Кропивницький, 29 квітня 2025 р.) – Кропивницький : КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2025. – С. 196-198. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14615 |
|
dc.description |
Artificial intelligence (AI) is becoming a key strategic tool for training future IT professionals, providing them with access to individualized, effective, and relevant training necessary for a successful career in the modern world. The use of AI to create interactive learning platforms contributes to the development of students' skills. For example, an AI-based platform includes speech recognition, virtual reality, and expert systems, which allows for more efficient training of IT students. The introduction of intelligent training systems allows for content adaptation, student assessment, and feedback, which contributes to personalized and effective learning. AI promotes the development of creative thinking in future IT professionals by helping to create new ideas, scenarios, and interactive training modules. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Штучний інтелект (ШІ) стає ключовим стратегічним інструментом для підготовки майбутніх фахівців ІТ
спеціальностей, забезпечуючи їм доступ до індивідуального, ефективного та актуального навчання, необхідного для успішної кар’єри в сучасному світі. Використання ШІ для створення інтерактивних навчальних платформ сприяє розвитку навичок студентів. Наприклад, створена платформа на основі ШІ включає технології розпізнавання мови, віртуальної реальності та експертних систем, що дозволяє ефективніше навчати студентів ІТ-спеціальностей. Впровадження інтелектуальних тренувальних систем дозволяють адаптувати контент, оцінювати студентів та організувати зворотній зв’язок, що сприяє персоналізовану і ефективну навчанню. ШІ сприяє розвитку творчого мислення у майбутніх ІТ-фахівців, допомагаючи у створенні нових ідей, сценаріїв та інтерактивних навчальних модулів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
КОІППО імені Василя Сухомлинського |
uk_UA |
dc.subject |
штучний інтелект |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні системи та технології |
uk_UA |
dc.subject |
artificial intelligence |
uk_UA |
dc.subject |
information systems and technologies |
uk_UA |
dc.title |
Штучний інтелект як засіб підготовки фахівців ІТ спеціальностей |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Artificial intelligence as a means of training IT specialists |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |