00 DSpace/Manakin Repository

Development of Critical Thinking in Language Learning Through ICT

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kurinnyi, Oleksii Viacheslavovych
dc.contributor.author Курінний, Олексій Вячеславович
dc.date.accessioned 2025-10-23T07:26:45Z
dc.date.available 2025-10-23T07:26:45Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Kurinnyi O. Development of critical thinking in foreign language learning through ICT [Electronic resource] / О. Kurinnyi // Future of Work : Technological, Generational and Social Shifts : Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Internet Conference, (Dnipro, Ukraine, May 1-2, 2025). – Dnipro : FOP Marenichenko V.V., 2025. – Р. 126-127. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14678
dc.description У цій статті розглядається, як можна розвивати навички критичного мислення під час вивчення іноземних мов за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Хоча більшість освітян визнають цінність критичного мислення у вищій школі, його практична реалізація на заняттях з іноземної мови залишається незрозумілою. У дослідженні висвітлено, як цифрові інструменти можуть допомогти студентам орієнтуватися в сучасному світі, що швидко змінюється, де інформаційне перевантаження та дезінформація створюють значні проблеми. Інтегруючи технології у викладання мови, викладачі можуть створити можливості для глибшого аналізу, незалежних міркувань та спільного вирішення проблем - ключових компонентів критичного мислення. uk_UA
dc.description.abstract This article examines how critical thinking skills can be cultivated in foreign language education by leveraging information and communication technologies. While most educators recognize the value of critical thinking in higher learning, its practical implementation in language classrooms remains unclear. The study highlights how digital tools can help students navigate today's rapidly changing world, where information overload and misinformation pose significant challenges. By integrating technology into language instruction, teachers can create opportunities for deeper analysis, independent reasoning, and collaborative problem-solving—key components of critical thought. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher FOP Marenichenko V.V. uk_UA
dc.subject critical thinking uk_UA
dc.subject digital learning uk_UA
dc.subject language education uk_UA
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject цифрове навчання uk_UA
dc.subject мовна освіта uk_UA
dc.title Development of Critical Thinking in Language Learning Through ICT uk_UA
dc.title.alternative Розвиток критичного мислення при вивченні мов через застосування інформаційно-комунікаційних технологій uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу