00 DSpace/Manakin Repository

Virtual and augmented reality in language education : immersive experiences for language learners

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ridel, Tetiana Mykolaivna
dc.contributor.author Рідель, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2025-10-24T11:25:11Z
dc.date.available 2025-10-24T11:25:11Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Ridel Т. Virtual and augmented reality in language education: immersive experiences for language learners [Electronic resource] / Т. Ridel // Наука та освіта в умовах викликів сьогодення : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції, (Чернігів, 25 лютого 2025 р). – Чернігів : Research Europe, 2025. – С. 56-59. – Режим доступу : https://researcheurope.org/wp-content/uploads/2025/04/re-25.02.2025.pdf. – Заголовок з екрану. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14685
dc.description Віртуальна реальність (VR) та доповнена реальність (AR) набирають популярності в мовній освіті завдяки своїй здатності створювати занурювальні та інтерактивні навчальні середовища. Ця стаття досліджує педагогічні переваги VR та AR у мовному навчанні, зокрема їх роль у підвищенні залученості, контекстуалізованому навчанні та розвитку мовних навичок. Водночас розглядаються виклики, такі як доступність, технічні вимоги та інтеграція педагогічних підходів. VR дозволяє студентам взаємодіяти з реалістичними ситуаціями, що сприяє кращому засвоєнню мови, а AR додає цифровий контент до реального світу, забезпечуючи навчання в природному контексті. Однак існують також труднощі, зокрема високі витрати на технології та потреба в навчанні викладачів для ефективного використання цих інструментів. uk_UA
dc.description.abstract Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) are gaining increasing attention in language education due to their ability to create immersive and interactive learning environments. This paper explores the pedagogical benefits of VR and AR for language learning, particularly in terms of engagement, contextualized learning, and skill development. It also examines challenges such as accessibility, technological requirements, and pedagogical integration. VR allows learners to interact with realistic scenarios, enhancing language acquisition, while AR overlays digital content onto the real world, providing contextualized learning. However, challenges such as high technology costs and the need for teacher training are also discussed. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Research Europe uk_UA
dc.subject virtual reality uk_UA
dc.subject augmented reality uk_UA
dc.subject language learning uk_UA
dc.subject віртуальна реальність uk_UA
dc.subject доповнена реальність uk_UA
dc.subject мовне навчання uk_UA
dc.title Virtual and augmented reality in language education : immersive experiences for language learners uk_UA
dc.title.alternative Віртуальна та доповнена реальність у мовній освіті : досвід занурення для тих, хто вивчає мови uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу