DSpace Repository

Ефективні технології для мотивації до навчання здобувачів освіти технічних спеціальностей

Show simple item record

dc.contributor.author Харченко, І. І.
dc.contributor.author Kharchenko, I. I.
dc.date.accessioned 2025-10-28T07:16:50Z
dc.date.available 2025-10-28T07:16:50Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Харченко І. І. Ефективні технології для мотивації до навчання здобувачів освіти технічних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. І. Харченко // Acta Paedagogiсa Volynienses. – 2025. – № 1. – С. 218-224. – Режим доступу: https://doi.org/10.32782/apv/2025.1.31. – Заголовок з екрану. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14692
dc.description The article is devoted to the study of effective technologies for motivating students of technical specialties in the context of improving the quality of the educational process. The study analyzes modern approaches to learning, including projectbased learning, gamification, the use of digital and information and communication technologies, individualized learning, the case method, interactive lectures, problem-based and modular learning. These approaches help to increase students’ interest, develop analytical thinking, critical skills and practical application of theoretical knowledge. Project-based learning allows students to work on real projects, developing teamwork skills, creativity, and responsibility. Gamification adds elements of competition and rewards, stimulating active participation in the educational process. Digital technologies help to simplify the learning of complex technical concepts by allowing students to conduct experiments in virtual laboratories or simulators, which brings them closer to the conditions of real professional activity. Individualized learning takes into account the characteristics of each student, allowing them to work at their own pace and reducing the risk of overload. Increasing students’ motivation is a key task for the effective training of competitive specialists in today’s rapidly developing technical industries. The integration of innovative pedagogical technologies into the system of higher technical education helps to bridge the gap between theoretical knowledge and its practical application, making the educational process more interesting, efficient, and more adapted to the needs of the modern labor market. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню ефективних технологій для мотивації студентів технічних спеціальностей у контексті покращення якості освітнього процесу. У дослідженні аналізуються сучасні підходи до навчання, зокрема проєктне навчання, гейміфікація, використання цифрових та інформаційно-комунікаційних технологій, індивідуалізація навчання, кейс-метод, інтерактивні лекції, проблемне та модульне навчання. Ці підходи сприяють підвищенню зацікавленості студентів, розвитку аналітичного мислення, критичних навичок та практичного застосування теоретичних знань. Проєктне навчання дозволяє студентам працювати над реальними проєктами, розвиваючи навички командної роботи, креативність та відповідальність. Гейміфікація додає елементи змагання та нагород, стимулюючи активну участь в освітньому процесі. Цифрові технології сприяють спрощенню засвоєння складних технічних понять, дозволяючи студентам проводити експерименти у віртуальних лабораторіях або симуляторах, що наближає їх до умов реальної професійної діяльності. Індивідуалізація навчання враховує особливості кожного студента, надаючи можливість працювати у власному темпі та зменшуючи ризик перевантаження. Підвищення мотивації студентів є ключовим завданням для ефективної підготовки конкурентоспроможних фахівців у сучасних умовах швидкого розвитку технічних галузей. Інтеграція інноваційних педагогічних технологій у систему вищої технічної освіти допомагає подолати розрив між теоретичними знаннями та їх практичним застосуванням, роблячи освітній процес цікавішим, ефективнішим та більш адаптованим до потреб сучасного ринку праці. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject мотивація студентів uk_UA
dc.subject технічна освіта uk_UA
dc.subject педагогічні технології uk_UA
dc.subject student motivation uk_UA
dc.subject technical education uk_UA
dc.subject pedagogical technologies uk_UA
dc.title Ефективні технології для мотивації до навчання здобувачів освіти технічних спеціальностей uk_UA
dc.title.alternative Effective Technologies to Motivate Students of Technical Specialties to Study uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account