DSpace Repository

Management of enterprise competitiveness in conditions of digitalization : optimization of the value chain

Show simple item record

dc.contributor.author Sun, Xianhui
dc.contributor.author Сунь, Сяньхуей
dc.date.accessioned 2025-10-30T08:54:39Z
dc.date.available 2025-10-30T08:54:39Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Faculty of Economics and Management ; of science manager А. Brychko uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14715
dc.description На етапі поглиблення цифрової економіки оптимізація ланцюжка створення вартості стала основною відправною точкою для підвищення конкурентоспроможності та ефективності управління підприємством. Існуючі дослідження в основному зосереджені на одній галузі або технологічній перспективі, і не мають системної бази для всіх підприємств, з урахуванням теоретичної глибини та загальних шляхів. Цей документ обєднує ресурсно-орієнтований погляд, теорію динамічних можливостей та теорію ланцюжка створення вартості для точного визначення трьох категорій «цифрові технології – діяльність у ланцюжку створення вартості – конкурентоспроможність підприємства», а також будує інтегровану структуру аналізу «цифровізації→ оптимізації ланцюжка створення вартості→ підвищення конкурентоспроможності»; Ґрунтуючись на вертикальних даних Yili Group з 2021 по 2024 рік, вона горизонтально порівнює дані автомобільної, електроніки, роздрібної торгівлі та інших галузей, щоб перевірити причинно-наслідковий ланцюжок «цифрові технології – оптимізація ланцюжка створення вартості – конкурентоспроможність підприємства». На основі аналізу даних у поєднанні з аналізом робочої ситуації оцінити цифровізацію та конкурентоспроможність підприємства Yili Group, а також уточнити шість загальних шляхів оптимізації та конкретних заходів, таких як інфраструктура підприємства; Проаналізувати вплив цифровізації на конкурентоспроможність на шляху інфраструктури підприємства та сформулювати ефективні методи та заходи щодо підвищення конкурентоспроможності та ефективності управління підприємством за рахунок цифровізації оптимізації ланцюжка створення вартості. uk_UA
dc.description.abstract In the deepening phase of the digital economy, value chain optimization has become a core driver for enhancing corporate competitiveness and efficiency. Existing research predominantly focuses on single industries or technological perspectives, lacking a systematic framework that addresses all enterprises while balancing theoretical depth and universal pathways. This paper integrates Resource-Based View, Dynamic Capability Theory, and Value Chain Theory to precisely define three key domains: "digital technology → value chain activities → corporate competitiveness," establishing an integrated analytical framework of "digitalization → value chain optimization → competitiveness enhancement." Using Yili Groups longitudinal data from 2021-2024 as the primary case study and cross-referencing with industry data from automotive, electronics, and retail sectors, this research validates the causal chain of "digital technology → value chain optimization → corporate competitiveness." Through data analysis and operational assessments, this study evaluates Yili Groups digital transformation and corporate competitiveness. It identifies six key optimization pathways with concrete measures for infrastructure enhancement. The research further analyzes how digitalization impacts competitiveness within infrastructure development, proposing effective strategies to optimize value chains through digitalization to boost management efficiency and overall competitiveness. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher SNAU uk_UA
dc.subject digitalization uk_UA
dc.subject value chain optimization uk_UA
dc.subject enterprise competitiveness uk_UA
dc.subject діджиталізація uk_UA
dc.subject оптимізація ланцюжка створення вартості uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність підприємства uk_UA
dc.title Management of enterprise competitiveness in conditions of digitalization : optimization of the value chain uk_UA
dc.title.alternative Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах цифровізації : оптимізація ланцюга створення вартості uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account