00 DSpace/Manakin Repository

Напрями удосконалення системи управління освітою на логістичних засадах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мішенін, Є. В.
dc.contributor.author Коблянська, І. І.
dc.contributor.author Мишенин, Е. В.
dc.contributor.author Коблянская, И. И.
dc.contributor.author Mishenin, E. V.
dc.contributor.author Koblianska, I. I.
dc.date.accessioned 2016-04-13T07:38:48Z
dc.date.available 2016-04-13T07:38:48Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Мішенін Є. В. Напрями удосконалення системи управління освітою на логістичних засадах [Електронний ресурс] / Є. В. Мішенін, І. І. Коблянська // Ринково-орієнтоване управління інноваційним розвитком : монографія; за ред. д.е.н., професора С. М. Ілляшенка. – Харків : ТОВ "Діса плюс", 2015. – С. 97-109. uk_UK
dc.identifier.uri http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3203
dc.description The article is focused on the forming of organizational and economic bases of use of logistic approach in the management of education system.It is pointed out the need to create organizational and managerial mechanisms of active integrative interaction, both between educational institutions and employers, and between educational institutions of various levels of educational system in order to improve the functioning of educational institutions and the education system as a whole uk_UK
dc.description.abstract Сучасний стан розвитку системи освіти України розглядається з позицій виконання її базової функції – забезпечення соціально-економічної системи трудовими ресурсами в необхідній кількості та якості(професійно-кваліфікаційного рівня),освітньої культури, у потрібному місці, у потрібний час, з найменшим рівнем суспільних витрат. Зроблено висновок про недостатню ефективність функціонування освітнього сектору та системи професійної орієнтації населення. У статті вирішення комплексу існуючих в освітній сфері проблем пов’язується з формуванням організаційно-управлінських механізмів інтеграційної взаємодії між структурними ланками освітньої системи на основі використання методології логістики. Виходячи з рівної важливості інформаційних та людських потоків, що циркулюють в системі освіти, обґрунтовано необхідність виділення соціально-трудового потоку як основного об’єкта логістичного управління в освітній системі. Структурні елементи національної системи освіти, задіяні у процесі руху соціально-трудового потоку, розглядаються як складові єдиного логістичного ланцюга. Визначено складові загальних витрат, що розглядаються в якості критеріальної основи прийняття оптимальних управлінських рішень у регулюванні соціально-трудового потоку, а також необхідні інструменти, що забезпечують інтеграційну взаємодію структурних ланок освітньої системи. Современное состояние развития системы образования Украины рассматривается с позиций выполнения ее базовой функции – обеспечение социально-экономической системы трудовыми ресурсами в требуемом количестве, необходимого качества (профессионально-квалификационного уровня), образовательной культуры, с учетом региональных особенностей рынка труда, в соответствии с современными потребностями развития производства и с наименьшим уровнем общественных затрат. Сделан вывод о недостаточной эффективности функционирования образовательного сектора и системы профессиональной ориентации населения. В статье решение комплекса существующих в сфере образования проблем связывается с формированием организационно-управленческих механизмов интеграционного взаимодействия между структурными звеньями образовательной системы на основе использования методологии логистики. Исходя из равной важности информационных и человеческих потоков, циркулирующих в системе образования, обоснована необходимость выделения социально-трудового потока как основного объекта логистического управления в образовательной системе. Структурные элементы национальной системы образования, вовлеченные в процесс движения социально-трудового потока, рассматриваются как составляющие единой логистической цепи. Определены составляющие общих затрат, рассматриваемых в качестве критериальной основы принятия оптимальных управленческих решений в регулировании социально-трудового потока, а также необходимые инструменты, обеспечивающие интеграционное взаимодействие структурных звеньев образовательной системы uk_UK
dc.language.iso other uk_UK
dc.publisher ТОВ "Діса плюс" uk_UK
dc.subject система освіти uk_UK
dc.subject логістичний підхід uk_UK
dc.subject соціально-трудовий потік uk_UK
dc.subject система образования uk_UK
dc.subject логистический подход uk_UK
dc.subject социально-трудовой поток uk_UK
dc.subject education system uk_UK
dc.subject logistic approach uk_UK
dc.subject social-labor flow
dc.title Напрями удосконалення системи управління освітою на логістичних засадах uk_UK
dc.title Направления усовершенствования системы управления образованием на логистической основе.
dc.title Ways of education system development on logistic bases
dc.type Other uk_UK


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу