Короткий опис(реферат):
Магістерська робота присвячена питанням вивчення організації маркетингової діяльності у сфері будівництва та маркетингових перспектив розвитку підприємства на прикладі ТОВ «Деко LTD». Досліджені основні принципи управління маркетинговою діяльністю. Визначений сучасний рівень розвитку підприємства та охарактеризована система управління маркетинговою діяльністю. Подана стратегія розвитку маркетингової діяльності
Магистерская работа посвящена вопросам изучения организации маркетинговой деятельности в сфере строительства и маркетинговых перспектив развития предприятия на примере ООО «Деко LTD». Исследованы основные принципы управления маркетинговой деятельностью. Определен современный уровень развития предприятия и охарактеризована система управления маркетинговой деятельностью. Представлена стратегия развития маркетинговой деятельностью.
Суть розробки, основні результати:
Master's work is devoted to studying the organization of marketing activities in the construction and marketing prospects of development on the example of maintenance "Deco LTD». The basic principles of marketing activity. The prescribed level of the modern enterprise management system and described marketing activities. Apply strategy of marketing activities.