Короткий опис(реферат):
Conducting marketing research is an integral part of the activities of enterprises and at various stages of the life cycle of the object can fully meet the need in providing information to address strategic and tactical objectives. The analysis of the competitive environment is essential for enterprises of all areas.
The phenomenon of competition in the modern business environment is one of the main factors of progress and development in General. Проведення маркетингових досліджень є невід'ємною частиною будь-якої діяльності підприємств і на різних етапах життєвого циклу об'єкта може повністю задовольнити потребу в наданні інформації для вирішення стратегічних і тактичних завдань. Аналіз конкурентного середовища має важливе значення для підприємств усіх областей.
Явище конкуренції в сучасному бізнес-середовищі є одним з основних чинників прогресу і розвитку в цілому.
Суть розробки, основні результати:
Проведение маркетинговых исследований является неотъемлемой частью любой деятельности предприятий и на различных этапах жизненного цикла объекта может полностью удовлетворить потребность в предоставлении информации для решения стратегических и тактических задач. Анализ конкурентной среды имеет важное значение для предприятий всех областей.
Явление конкуренции в современной бизнес-среде является одним из основных факторов прогресса и развития в целом.