00 DSpace/Manakin Repository

Модель якості змішаного навчання студентів вищого аграрного закладу в процесі вивчення комп'ютерних дисциплін

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Логвіненко, Вікторія Григорівна
dc.contributor.author Логвиненко, Виктория Григорьевна
dc.contributor.author Logvinenko, Viktoriya
dc.date.accessioned 2017-07-13T06:26:58Z
dc.date.available 2017-07-13T06:26:58Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Логвіненко В. Г. Модель якості змішаного навчання студентів вищого аграрного закладу в процесі вивчення комп'ютерних дисциплін [Електронний ресурс] / В. Г. Логвіненко // Моделювання в освіті : Стан. Проблеми. Перспективи : монографія / заг. ред. В. М. Соловйов. - Черкаси : Брама, видавець Вовчок О. Ю., 2017. - С. 233-248. uk_UK
dc.identifier.uri http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4719
dc.description The aim of this study is to construction and implementation of the Model of quality of blended learning of students of higher agricultural institutions in the learning process of computer science. Objectives of the study is to analyze the existing approaches to blended learning, the quality of blended learning, the problem statement of building of the Model of quality of blended learning, to review the method of its solution. The object of research is the blended learning in the computer training students agrarian profile. The subject of research is to build the Model of quality of blended learning and its use for the organization academic disciplines Department of Cybernetics and Informatics. In this work the analysis and systematization of research on the blended learning and its quality, made organization of the study particular subjects at the our Department by the blended learning technology, the estimation of the effectiveness of this technology. Results of the study is planned to summarize the recommendations on the use of blended learning technologies in the agricultural university. uk_UK
dc.description.abstract Метою дослідження є побудова та реалізація моделі оцінки якості змішаного навчання вищого аграрного закладу в процесі вивчення дисциплін комп’ютерного циклу. Задачами дослідження є аналіз існуючих підходів щодо змішаного навчання, якості такого навчання, постановка задачі побудови моделі якості змішаного навчання, розгляд методу її вирішення. Об’єктом дослідження є змішане навчання у процесі комп’ютерної підготовки студентів-аграріїв. Предметом дослідження є побудова моделі якості змішаного навчання та її використання для організації навчальних дисциплін кафедри кібернетики та інформатики. В роботі проведено аналіз, узагальнення та систематизація досліджень з проблеми змішаного навчання та його якості, виконано організацію процесу вивчення окремих дисциплін кафедри за технологією змішаного навчання, виконано оцінку ефективності даної технології. Результати дослідження планується узагальнити в рекомендаціях щодо застосування технології змішаного навчання у аграрному ВНЗ. Целью исследования является построение и реализация модели оценки качества смешанного обучения высшего аграрного заведения в процессе изучения дисциплин компьютерного цикла. Задачами исследования является анализ существующих подходов к смешанному обучению, качество такого обучения, постановка задачи построения модели качества смешанного обучения, рассмотрение метода ее решения. Объектом исследования является смешанное обучение в процессе компьютерной подготовки студентов-аграриев. Предметом исследования является построение модели качества смешанного обучения и ее использование для организации учебных дисциплин кафедры кибернетики и информатики. В работе проведен анализ, обобщение и систематизация исследований по проблеме смешанного обучения и его качества, выполнена организация процесса изучения отдельных дисциплин кафедры по технологии смешанного обучения, выполнена оценка эффективности данной технологии. Результаты исследования планируется обобщить в рекомендациях по применению технологии смешанного обучения в аграрном вузе. uk_UK
dc.language.iso other uk_UK
dc.publisher Брама, видавець Вовчок О. Ю. uk_UK
dc.subject змішане навчання uk_UK
dc.subject якість навчання uk_UK
dc.subject якість змішаного навчання uk_UK
dc.subject смешанное обучение uk_UK
dc.subject качество обучения uk_UK
dc.subject качество смешанного обучения uk_UK
dc.subject blended learning uk_UK
dc.subject quality of education uk_UK
dc.subject quality of blended learning uk_UK
dc.title Модель якості змішаного навчання студентів вищого аграрного закладу в процесі вивчення комп'ютерних дисциплін uk_UK
dc.title.alternative Модель качества смешанного обучения студентов высшего аграрного заведения в процессе изучения компьютерных дисциплин uk_UK
dc.title.alternative Model of quality of blended learning of students of higher agricultural institutions in the learning process of computer science uk_UK
dc.type Other uk_UK


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу