DSpace Repository

Механізм повороту задніх коліс рульового керування автотракторної техніки

Show simple item record

dc.contributor.author Бондарев, Сергій Григорович
dc.contributor.author Бондарев, Сергей Григорьевич
dc.contributor.author Bondarev, Sergey Grigorovich
dc.date.accessioned 2017-10-31T10:32:44Z
dc.date.available 2017-10-31T10:32:44Z
dc.date.issued 2017-05-25
dc.identifier.citation Бондарев С. Г. Механізм повороту задніх коліс рульового керування автотракторної техніки [Електронний ресурс] : пат. № 114151, В62D 7/14, В62D 7/1, В62D 1/00, В62D 3/02 / С. Г. Бондарев ; опубл. 25.05.2017, Бюл. № 8 від 25.04.2017. uk_UK
dc.identifier.uri http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4967
dc.description Invention patent № 114151 . The patented mechanical design of the rear wheel steering mechanism, which provides the minimum turning radius of the automotive tractor at parking speeds by mounting the reducer on the rear axle, is a tri-partite transmission of the Maltese cross type, the drive shaft of which is connected to the steering wheel shaft via gears with external (or internal) And driven, through the bipod to the left and right swivel fists of the rear axle with the help of two steering rods, while turning the rear wheels by an angle of up to 600 degrees opposite direction relative to the front is only at full steering wheel rotation. uk_UK
dc.description.abstract Патент на винахід № 114151. Запатентована механічна конструкція механізму повороту задніх коліс, яка забезпечує мінімальний радіус повороту автотракторної техніки на паркувальних швидкостях за рахунок встановлення редуктора на задний міст, який являє собою тризвеневу передачу типу мальтійського хреста, ведучий вал якого під`єднано до валу рульового колеса через шестерні з зовнішнім (або внутрішнім) зачепленням, а ведений, через сошку до лівого та правого поворотних кулаків заднього мосту за допомогою двох рульових тяг, при цьому поворот задніх коліс на кут до 600 у зворотньому напрямку відносно передніх здійснюється лише при повному обертання рульового колеса. Патент на изобретение № 114151 . Запатентованная механическая конструкция механизма поворота задних колес, которая обеспечивает минимальный радиус поворота автотракторной техники на парковочных скоростях за счет установки редуктора на задний мост, представляет собой трёхзвеньевую передачу типа мальтийского креста, ведущий вал которого подсоединён к валу рулевого колеса через шестерни с внешним (или внутренним) зацеплением, а ведомый, через сошку к левому и правому поворотным кулакам заднего моста с помощью двух рулевых тяг, при этом поворот задних колес на угол до 600 в обратном направлении относительно передних, осуществляется только при полном обороте рулевого колеса. uk_UK
dc.language.iso other uk_UK
dc.subject Тризвенева передача типу «Мальтійський хрест» uk_UK
dc.subject управління задніми колесами uk_UK
dc.subject мінімальний радіус повороту uk_UK
dc.subject Трёхзвеньевая передача типа «Мальтийский крест» uk_UK
dc.subject управление задними колёсами uk_UK
dc.subject минимальный радиус поворота uk_UK
dc.subject Three-link "Maltese Cross" type transmission uk_UK
dc.subject rear wheel control uk_UK
dc.subject minimum turning radius uk_UK
dc.title Механізм повороту задніх коліс рульового керування автотракторної техніки uk_UK
dc.title.alternative Механизм поворота задних колёс рулевого управления автотракторной техники uk_UK
dc.title.alternative Mechanism of rotation of the rear wheels of the steering of automotive vehicles uk_UK
dc.type Other uk_UK


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account