Короткий опис(реферат):
П'ятиступінчаста коробка зміни швидкостей з електромеханічним приводом керування містить корпус, ведучий вал, шестірні першої, другої, третьої, четвертої, п'ятої передач та шестірнею заднього ходу. На шліцьовій ділянці встановлено муфти, на зовнішній частині яких містяться синхронізатори. У веденому валу виконано циліндричну порожнину, в якій встановлено три різьбові вали. Кожен вал одним кінцем приєднаний до відповідного ротора трирокового крокового електричного двигуна, а другий має внутрішні різьбові поверхні, до яких під'єднані втулки з відповідними зовнішніми різьбовими поверхнями, що з'єднані шрифтами з муфтами.
Суть розробки, основні результати:
Пятиступенчатая коробка перемены скоростей с электромеханическим приводом управления содержит корпус, ведущий вал, шестерни первой, второй, третьей, четвертой, пятой передач и шестерней заднего хода. На шлицевой участке установлено муфты, на внешней части которых содержатся синхронизаторы. В ведомом валу выполнено цилиндрическую полость, в которой установлены три резьбовые валы. Каждый вал одним концом присоединен к соответствующему ротора трирокового шагового электрического двигателя, а второй имеет внутренние резьбовые поверхности, к которым подключены втулки с соответствующими внешними резьбовыми поверхностями, соединенными шрифтами с муфтами.