Короткий опис(реферат):
В тезах досліджуються бізнес-процеси в сфері маркетингу, які є частиною продуктового, основного бізнес-процесу організації. Підкреслюється, що для забезпечення високої ефективності бізнес-процесів необхідно керувати ними, тобто розробляти організаційне забезпечення їх виконання та методичну підтримку.
В тезисах исследуются бизнес-процессы в сфере маркетинга, которые являются частью продуктового, основного бизнес-процесса организации. Подчеркивается, что для обеспечения высокой эффективности бизнес-процессов необходимо управлять ими, то есть разрабатывать организационное обеспечение их выполнения и методическую поддержку.
Суть розробки, основні результати:
The theses investigate business processes in the field of marketing, which are part of the product, the main business process of the organization. It is emphasized that in order to ensure the high efficiency of business processes, it is necessary to manage them, that is, to develop organizational support for their implementation and methodological support.