В монографії визначено організаційні аспекти вдосконалення управління асортиментом продукції на сучасному етапі розвитку підприємства. Охарактеризовано систему управління асортиментною політикою на основі впровадження цифрового маркетингу. Запропоновано інноваційні напрямки підвищення ефективності управління товарним асортиментом та оцінено економічну ефективність вдосконалення управління товарним асортиментом.
В монографии определены организационные аспекты совершенствования управления ассортиментом продукции на современном этапе развития предприятия. Охарактеризована система управления ассортиментной политикой на основе внедрения digital-маркетинга. Предложены инновационные направления повышения эффективности управления ассортиментом продукции и оценена экономическая эффективность улучшения управления ассортиментом продукции.
Суть розробки, основні результати:
The monograph defines the organizational aspects of improving the assortment of products at the present stage of development of the enterprise. The system of management of assortment policy on the basis of introduction of digital-marketing is characterized. The innovative directions of increasing the efficiency of product range management have been proposed and the economic efficiency of improving the product range management has been evaluated.