00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингове управління конкурентоспроможністю об’єднаної територіальної громади як елемент ринку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шумкова, Олена Володимирівна
dc.contributor.author Шумкова, Вікторія Ігорівна
dc.contributor.author Шумкова, Елена Владимировна
dc.contributor.author Шумкова, Виктория Игоревна
dc.contributor.author Shumkova, Olena Volodymyrivna
dc.contributor.author Shumkova, Victoria Igorivna
dc.date.accessioned 2021-06-09T10:40:48Z
dc.date.available 2021-06-09T10:40:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Шумкова О. В. Маркетингове управління конкурентоспроможністю об’єднаної територіальної громади як елемент ринку [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, В. І. Шумкова // Розвиток систем управляння конкурентоспроможністю аграрних підприємств : монографія / під ред. О. В. Мандич. – Харків : Видавництво «Стильна типографія», 2020. – С. 154-176. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8872
dc.description Among the main priorities of the state regional policy is the implementation of complex tasks of support, increasing the competitiveness and success of the united territorial communities. In order to successfully ensure the competitiveness of the territories, it is necessary to be active in the regional level in the direction of forming local development policy and its implementation. Therefore, the reorientation of the vectors of state policy of regional development to the decentralization of governance is inevitable. In this regard, the regions should already use the available opportunities to formulate such a policy and ensure a competitive basis. uk_UA
dc.description.abstract Серед основних пріоритетів державної регіональної політики є реалізація комплексних завдань підтримки, підвищення конкурентоспроможності та успішності об’єднаних територіальних громад (ОТГ). Для успішного забезпечення конкурентоспроможності територій необхідною є саме активність суб’єктів регіонального рівня як у напрямку формування політики локального розвитку, так і її реалізації. А тому переорієнтація векторів державної політики регіонального розвитку на децентралізацію управління є неминучою. У зв’язку з цим регіони уже повинні використовувати наявні можливості щодо формування такої політики та забезпечення базису конкурентоспроможності. Среди основных приоритетов государственной региональной политики является реализация комплексных задач поддержки, повышение конкурентоспособности и успешности объединенных территориальных общин. Для успешного обеспечения конкурентоспособности территорий необходима именно активность субъектов регионального уровня как в направлении формирования политики локального развития, так и ее реализации. Поэтому переориентация векторов государственной политики регионального развития на децентрализацию управления неизбежна. В связи с этим регионы уже должны использовать имеющиеся возможности по формированию такой политики и обеспечения базиса конкурентоспособности. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Видавництво «Стильна типографія» uk_UA
dc.subject маркетингове управління uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject маркетинговое управление uk_UA
dc.subject конкурентоспособность uk_UA
dc.subject рынок uk_UA
dc.subject marketing management uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.subject market uk_UA
dc.title Маркетингове управління конкурентоспроможністю об’єднаної територіальної громади як елемент ринку uk_UA
dc.title.alternative Маркетинговое управление конкурентоспособностью объединенной территориальной общины как элемент рынка uk_UA
dc.title.alternative Marketing management of the competitiveness of the united territorial community as an element of the market uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу