DSpace Repository

Необхідність проведення маркетингового дослідження при формуванні портфеля цінних паперів

Show simple item record

dc.contributor.author Шумкова, Олена Володимирівна
dc.contributor.author Шумкова, Елена Владимировна
dc.contributor.author Shumkova, Olena Volodymyrivna
dc.date.accessioned 2021-06-09T12:32:20Z
dc.date.available 2021-06-09T12:32:20Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Шумкова О. В. Необхідність проведення маркетингового дослідження при формуванні портфеля цінних паперів [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 26-ої Міжнародної науково-практичної конференції, (7-9 грудня 2020 р.). – Суми : СНАУ, 2020. – Ч. 2. – С. 96-98. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8880
dc.description In the time of uncertainty in the areas of development that occur in the economy, a special place is occupied by the choice of the best tactics of forming and managing a portfolio of securities, the flexibility and maneuverability of which significantly affects the effectiveness of investment and expected return. This will help optimally planned and conducted marketing research. uk_UA
dc.description.abstract У період невизначеності у напрямках розвитку, які відбуваються в економіці, особливе місце посідає вибір найкращої тактики формування та управління портфелем цінних паперів, від гнучкості та маневреності котрих значно залежить результативність інвестування, одержання очікуваного прибутку. У цьому допоможе оптимально сплановане та проведене маркетингове дослідження. В период неопределенности в направлениях развития, которые происходят в экономике, особое место занимает выбор лучшей тактики формирования и управления портфелем ценных бумаг, от гибкости и маневренности которых зависит результативность инвестирования, получение ожидаемой прибыли. В этом поможет оптимально спланированое и проведеное маркетинговое исследование. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject маркетингові дослідження uk_UA
dc.subject портфель цінних паперів uk_UA
dc.subject формування та управління uk_UA
dc.subject маркетинговые исследования uk_UA
dc.subject портфель ценных бумаг uk_UA
dc.subject формированние и управление uk_UA
dc.subject marketing research uk_UA
dc.subject portfolio of securities uk_UA
dc.subject formation and management uk_UA
dc.title Необхідність проведення маркетингового дослідження при формуванні портфеля цінних паперів uk_UA
dc.title.alternative Необходимость проведения маркетингового исследования при формировании портфеля ценных бумаг uk_UA
dc.title.alternative The need for marketing research in the formation of a portfolio of securities uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account