dc.contributor.author |
Шумкова, Олена Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Шумкова, Елена Владимировна |
|
dc.contributor.author |
Shumkova, Olena Volodymyrivna |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-09T12:32:20Z |
|
dc.date.available |
2021-06-09T12:32:20Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Шумкова О. В. Необхідність проведення маркетингового дослідження при формуванні портфеля цінних паперів [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 26-ої Міжнародної науково-практичної конференції, (7-9 грудня 2020 р.). – Суми : СНАУ, 2020. – Ч. 2. – С. 96-98. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8880 |
|
dc.description |
In the time of uncertainty in the areas of development that occur in the economy, a special place is occupied by the choice of the best tactics of forming and managing a portfolio of securities, the flexibility and maneuverability of which significantly affects the effectiveness of investment and expected return. This will help optimally planned and conducted marketing research. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У період невизначеності у напрямках розвитку, які відбуваються в економіці, особливе місце посідає вибір найкращої тактики формування та управління портфелем цінних паперів, від гнучкості та маневреності котрих значно залежить результативність інвестування, одержання очікуваного прибутку. У цьому допоможе оптимально сплановане та проведене маркетингове дослідження.
В период неопределенности в направлениях развития, которые происходят в экономике, особое место занимает выбор лучшей тактики формирования и управления портфелем ценных бумаг, от гибкости и маневренности которых зависит результативность инвестирования, получение ожидаемой прибыли. В этом поможет оптимально спланированое и проведеное маркетинговое исследование. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
СНАУ |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
портфель цінних паперів |
uk_UA |
dc.subject |
формування та управління |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинговые исследования |
uk_UA |
dc.subject |
портфель ценных бумаг |
uk_UA |
dc.subject |
формированние и управление |
uk_UA |
dc.subject |
marketing research |
uk_UA |
dc.subject |
portfolio of securities |
uk_UA |
dc.subject |
formation and management |
uk_UA |
dc.title |
Необхідність проведення маркетингового дослідження при формуванні портфеля цінних паперів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Необходимость проведения маркетингового исследования при формировании портфеля ценных бумаг |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The need for marketing research in the formation of a portfolio of securities |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |