Перегляд зібрання за групою - Автори Teletov, A. S.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 9 із 9
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021PR як складова комунікаційної діяльності в публічному управлінніТєлєтов, О. С.; Тєлєтова, С. Г.; Телетов, А. С.; Телетова, С. Г.; Teletov, A. S.; Teletovа, S. G.
2020Бренд-менеджмент малого та середнього бізнесу в умовах створення об’єднаних територіальних громадТєлєтов, О. С.; Григоренко, В. Ю.; Телетов, А. С.; Григоренко, В. Ю.; Teletov, A. S.; Grigorenko, V. Yu.
2020Використання ігрових мовних прийомів в іменах брендів та товарних марокТєлєтов, О. С.; Тєлєтова, С. Г.; Телетов, А. С.; Телетова, С. Г.; Teletov, A. S.; Teletovа, S. G.
2021Неймінг у системі управління комунікаціями : маркетинговий та лінгвістичний аспектиТєлєтов, О. С.; Тєлєтова, С. Г.; Телетов, А. С.; Телетова, С. Г.; Teletov, A. S.; Teletovа, S. G.
2020Основні тенденції у неймінгу сучасних брендівТєлєтов, О. С.; Тєлєтова, С. Г.; Телетов, А. С.; Телетова, С. Г.; Teletov, A. S.; Teletovа, S. G.
2020Особливості використання методу особистого інтерв'ю в умовах пандеміїТєлєтов, О. С.; Тєлєтов, Д. О.; Телетов, А. С.; Телетов, Д. А.; Teletov, A. S.; Teletov, D. О.
2020Особливості реалізації прийомів мовної гри в рекламних текстахТєлєтов, О. С.; Тєлєтова, С. Г.; Телетов, А. С.; Телетова, С. Г.; Teletov, A. S.; Teletovа, S. G.
2020Інноваційні перспективи промислових підприємств і малого та середнього бізнесу в умовах кризи після пандемії COVID-19Тєлєтов, О. С.; Григоренко, В. Ю.; Телетов, А. С.; Григоренко, В. Ю.; Teletov, A. S.; Grigorenko, V. Yu.
2020Інноваційність як передумова розвитку різних сфер людської діяльності в умовах світових трансформаційТєлєтов, О. С.; Тєлєтова, С. Г.; Телетов, А. С.; Телетова, С. Г.; Teletov, A. S.; Teletovа, S. G.