Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8779
Назва: Особливості реалізації прийомів мовної гри в рекламних текстах
Інші назви: Особенности реализации приёмов языковой игры в рекламных текстах
Features of implementation of receptions language game in advertising texts
Автори: Тєлєтов, О. С.
Тєлєтова, С. Г.
Телетов, А. С.
Телетова, С. Г.
Teletov, A. S.
Teletovа, S. G.
Ключові слова: реклама
рекламні тексти
рекламні повідомлення
реклама
рекламные тексты
рекламные сообщения
advertising
advertising texts
advertising messages
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНУ
Бібліографічний опис: Тєлєтов О. С. Особливості реалізації прийомів мовної гри в рекламних текстах [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова // Вісник Хмельницького національного університету. – Сер. «Економічні науки». – Хмельницький : ХНУ, 2020. – № 5. – С. 238-243.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається сутність мовної гри як свідомого порушення правил мовної поведінки та мовних норм з метою зробити рекламне повідомлення яскравішим та експресивнішим. Доведено, що ігрові мовні стратегії реалізуються у трьох типах рекламних форм: рекламних текстах, слоганах та іменах брендів. Показано, що останнім часом поєднання різних типів мовної гри стало для реалізації в рекламі звичайним явищем. В статье рассмотрена сущность языковой игры как сознательного нарушения правил языкового поведения и языковых норм с целью сделать рекламное сообщение более ярким и экспрессивным. Доказано, что игровые языковые стратегии реализуются в трёх типах рекламных форм: рекламных текстах, слоганах, и именах брендов. Показано, что в последнее время объединение разных типов языковой игры стало обычным явлением в рекламных текстах.
Опис: The article considers the essence of the language game, which is considered as a deliberate violation of the rules of language behavior and language norms in order to make the advertising message brighter and more expressive. It is shown that game language strategies are implemented by three types of advertising forms: advertising texts, slogans and brand names. These techniques used in advertising messages have a much greater impact on the viewer, listener, reader of advertising messages. It is shown that recently a combination of different types of language games has become a common phenomenon in advertising.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8779
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№5.pdf838,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.