Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8790
Назва: PR як складова комунікаційної діяльності в публічному управлінні
Інші назви: PR как составляющая коммуникационной деятельности в публичном управлении
PR as a warehouse communal activity in the public administration
Автори: Тєлєтов, О. С.
Тєлєтова, С. Г.
Телетов, А. С.
Телетова, С. Г.
Teletov, A. S.
Teletovа, S. G.
Ключові слова: публічне управління
керівники
підлеглі
публичное управление
руководители
подчинённые
public administration
managers
subordinates
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вид. центр КНУКіМ
Бібліографічний опис: Тєлєтов О. С. PR як складова комунікаційної діяльності в публічному управлінні [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова // Україна у світових глобалізаційних процесах : культура, економіка, суспільство : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., (Київ, 24-25 березня 2021р.). – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2021. – С. 134-136.
Короткий огляд (реферат): Зазначено, що PR почав розглядатися як один з інструментів спілкування із підлеглими, партнерами, конкурентами, представниками влади, споживачами, громадськістю. Показано, що метою PR у публічному управлінні є досягнення взаєморозуміння між керівниками та підлеглими, вибудовування плідних відносин між суб’єктами соціально-економічної діяльності, створення довгострокового кредиту довіри між партнерами, формування позитивного іміджу в громадськості й управління ним. Отмечено, что PR начал рассматриваться как один из инструментов общения с подчинёнными, партнёрами, конкурентами, представителями власти, потребителями, общественностью. Показано, что целью PR в публичном управлении является достижение взаимопонмания между руководителями и подчинёнными, построение плодотворных отношений между субъектами социально-экономической деятельности, создание долгосрочного кредита доверия между партнёрами, формирование позитивного имиджа у общественности и управления ним.
Опис: It was appointed that the PR started to look like one of the tools for the production of people, partners, competitors, representatives of the government, people, communities. It is shown that, by means of PR from the public management є the achievement of the thunderbolt among the cores and the poor, the vibration.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8790
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf183,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.