Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10248
Назва: Technological and Methodological Support of Blended Learning in Higher Education in The Covid-19 Pandemic
Інші назви: Технологічно-методологічне забезпечення змішаного навчання у вищій освіті в пандемію Covid-19
Автори: Berestok, Olha Volodymyrivna
Бересток, Ольга Володимирівна
Ключові слова: blended learning
COVID-19 pandemic
e-learning platforms
змішане навчання
пандемія COVID-19
платформи електронного навчання
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Berestok O. Technological and Methodological Support of Blended Learning in Higher Education in The Covid-19 Pandemic [Electronic resource] / О. Berestok // Engineering and Educational Technologies. – 2022. – № 10 (1). – P. 8-17. – Режим доступу : https://doi.org/10.30929/2307-770.2022.10.01.01. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the peculiarities of technological and methodological support of blended learning in higher education in the COVID-19 pandemic. The main methodological and technological objectives and strategies of blended learning mode from a scientific and practical point of view are pointed out. The basic description of the blended learning at different historical periods is emphasized.
Опис: У статті розглядається технологічне та методологічне забезпечення змішаного навчання у вищій школі в умовах пандемії COVID-19. Визначено основні методологічні та технологічні завдання та стратегії змішаного режиму навчання з науково-практичної точки зору. Основну увагу акцентовано на опису змішаного навчання в різні історичні періоди.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10248
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf551,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.