Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10248
Title: | Technological and Methodological Support of Blended Learning in Higher Education in The Covid-19 Pandemic |
Other Titles: | Технологічно-методологічне забезпечення змішаного навчання у вищій освіті в пандемію Covid-19 |
Authors: | Berestok, Olha Volodymyrivna Бересток, Ольга Володимирівна |
Keywords: | blended learning COVID-19 pandemic e-learning platforms змішане навчання пандемія COVID-19 платформи електронного навчання |
Issue Date: | 2022 |
Citation: | Berestok O. Technological and Methodological Support of Blended Learning in Higher Education in The Covid-19 Pandemic [Electronic resource] / О. Berestok // Engineering and Educational Technologies. – 2022. – № 10 (1). – P. 8-17. – Режим доступу : https://doi.org/10.30929/2307-770.2022.10.01.01. – Заголовок з екрану. |
Abstract: | The article deals with the peculiarities of technological and methodological support of blended learning in higher education in the COVID-19 pandemic. The main methodological and technological objectives and strategies of blended learning mode from a scientific and practical point of view are pointed out. The basic description of the blended learning at different historical periods is emphasized. |
Description: | У статті розглядається технологічне та методологічне забезпечення змішаного навчання у вищій школі в умовах пандемії COVID-19. Визначено основні методологічні та технологічні завдання та стратегії змішаного режиму навчання з науково-практичної точки зору. Основну увагу акцентовано на опису змішаного навчання в різні історичні періоди. |
URI: | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10248 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.