Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10248
Title: Technological and Methodological Support of Blended Learning in Higher Education in The Covid-19 Pandemic
Other Titles: Технологічно-методологічне забезпечення змішаного навчання у вищій освіті в пандемію Covid-19
Authors: Berestok, Olha Volodymyrivna
Бересток, Ольга Володимирівна
Keywords: blended learning
COVID-19 pandemic
e-learning platforms
змішане навчання
пандемія COVID-19
платформи електронного навчання
Issue Date: 2022
Citation: Berestok O. Technological and Methodological Support of Blended Learning in Higher Education in The Covid-19 Pandemic [Electronic resource] / О. Berestok // Engineering and Educational Technologies. – 2022. – № 10 (1). – P. 8-17. – Режим доступу : https://doi.org/10.30929/2307-770.2022.10.01.01. – Заголовок з екрану.
Abstract: The article deals with the peculiarities of technological and methodological support of blended learning in higher education in the COVID-19 pandemic. The main methodological and technological objectives and strategies of blended learning mode from a scientific and practical point of view are pointed out. The basic description of the blended learning at different historical periods is emphasized.
Description: У статті розглядається технологічне та методологічне забезпечення змішаного навчання у вищій школі в умовах пандемії COVID-19. Визначено основні методологічні та технологічні завдання та стратегії змішаного режиму навчання з науково-практичної точки зору. Основну увагу акцентовано на опису змішаного навчання в різні історичні періоди.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10248
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf551,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.