Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10347
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorFomenko, Tatiana-
dc.contributor.authorФоменко, Тетяна-
dc.date.accessioned2023-02-07T07:36:01Z-
dc.date.available2023-02-07T07:36:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationFomenko T. Utilization of mobile technologies in the process of learning Ukrainian as a foreign language [Electronic resource] / T. Fomenko // Conference Proceedings of I International Youth Scientific & Practical Conference, (Kharkiv, 10 November, 2022). – Kharkiv, 2022. – P. 33. – Режим доступу : https://zenodo.org/record/7420483#.Y7cEIHbP02w. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10347-
dc.descriptionУ роботі розглядаються дидактичні можливості мобільних технологій в процесі навчання української мови як іноземної. Зазначається, що застосування мобільних технологій під час вивчення іноземної мови має низку переваг: швидкий доступ до різноманітної інформації, а саме доступ до ресурсів у короткий термін час; наявність мобільних пристроїв у навчальному процесі; можливість взаємодії та інформаційного обміну матеріалами та листування. У результаті дослідження було встановлено, що у процесі вивчення української мови як іноземної доцільно використовувати такі мобільні технології, як електронна пошта, мобільні словники, підкасти, мобільні довідкові ресурси, освітні мобільні додатки тощо.uk_UA
dc.description.abstractThe paper deals with the peculiarities of the formation of the readiness of international students for intercultural communication in the process of studying Ukrainian language. It is noted that applying mobile technologies in the process of studying foreign language has some advantages: quick access to the variety of information, namely accessing resources in a short time; the availability of mobile devices in the educational process; the possibility of interaction and information exchange of materials and the correspondence. As a result of the research it was found out that in the process of learning Ukrainian as a foreign language it is advisable to use such mobile technologies as e-mail, mobile dictionaries, podcasts, mobile reference resources, mobile learning applications, etc.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectmobile technologiesuk_UA
dc.subjectUkrainian as a foreign languageuk_UA
dc.subjectinternational studentsuk_UA
dc.subjectмобільні технологіїuk_UA
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.titleUtilization of mobile technologies in the process of learning Ukrainian as a foreign languageuk_UA
dc.title.alternativeВикористання мобільних технологій у процесі вивчення української мови як іноземноїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fomenko T_Utilization of mobile technologies in the process of learning Ukrainian as a foreign language.pdf117,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.