Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10635
Назва: Значення професійно-прикладої фізичної підготовки у фізичному вихованні студентів закладів вищої освіти
Інші назви: The importance of professional and applied physical training in the physical education of students of higher education institutions
Автори: Салатенко, Іван Олександрович
Salatenko, Ivan Aleksandrovich
Ключові слова: фізична підготовка студентів
фізичні вправи
physical training of students
physical exercises
Дата публікації: 2023
Видавництво: ФОП Шпак В.Б.
Бібліографічний опис: Салатенко І. Значення професійно-прикладої фізичної підготовки у фізичному вихованні студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / І. Салатенко // Сімдесят п’яті економіко-правові дискусії : матеріали Міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції, (м. Львів – Україна, м. Переворськ – Польща, 25-26 травня 2023 р.). – Сер. «Соціальні та гуманітарні науки». – Львів : ФОП Шпак В.Б. – С. 158-161.
Короткий огляд (реферат): Європейська система вищої освіти передбачає необхідність реформування системи освіти України, підвищення рівня якості викладання, а також її удосконалення. Провідні науковці наголошують, що стратегічним завданням є трансформація кількісних показників освітніх послуг у якісні, що наштовхує на перегляд змісту вищої освіти та наповнення його новітнім матеріалом, упровадженням сучасних технологій. Ряд науковців відмічають, що особливе значення в останні роки приділяється професійно-прикладній фізичній підготовці (ППФП), а також наголошують та тому, що дана система фізичного виховання здатна з’єднати фізичну, психологічну, психофізіологічну підготовку студентів у стінах університету з їх майбутньою професійною діяльністю. Непопулярність фізичних вправ у вузі пояснюється відсутністю у студентів навиків, досвіду рухової активності, нерівноцінними значеннями фізичного виховання у порівнянні з іншими професійними предметами, відсутністю можливості для вибору бажаних видів рухової активності (модних видів спорту), незадовільною діагностикою психофізичного стану першокурсників, застосуванням традиційних методів ведення занять, в яких відсутнє дидактичне обґрунтування.
Опис: The European system of higher education foresees the need to reform the education system of Ukraine, increase the level of teaching quality, as well as its improvement. Leading scientists emphasize that the strategic task is the transformation of quantitative indicators of educational services into qualitative ones, which prompts a review of the content of higher education and filling it with the latest material, the introduction of modern technologies. A number of scientists note that special importance has been attached to professional and applied physical training (PPFP) in recent years, and they also emphasize that this system of physical education is able to connect the physical, psychological, psychophysiological training of students within the walls of the university with their future professional activities. The unpopularity of physical exercises in the university is explained by the lack of skills, experience of motor activity among students, the unequal values of physical education compared to other professional subjects, the lack of an opportunity to choose the desired types of motor activity (fashionable sports), unsatisfactory diagnosis of the psychophysical condition of first-year students, the use of traditional methods of management classes in which there is no didactic justification.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10635
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
теза.pdf518,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.