Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10695
Title: | Мотивація вивчення англійської мови студентами немовних спеціальностей |
Other Titles: | Motivation for learning English by students of non-linguistic specialties |
Authors: | Тамаркіна, Ольга Леонідівна Tamarkina, Olha Leonidivna |
Keywords: | мотивація немовні спеціальності труднощі вивчення мови motivation non-language specialties language learning difficulties |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Тамаркіна О. Л. Мотивація вивчення англійської мови студентами немовних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Збірник тез доповідей I Міжнародної науково-практичної конференції «Modern problems of science, education and society», (26-28 березня 2023 р.). – Київ, 2023. – С. 754-758. |
Abstract: | В даній статті автором розглядається питання щодо знання іноземних мов, які є ключем до успіху в сучасному світі, де спілкування іноземними мовами та обробка величезних обсягів інформації набуває все більшого значення. Але ж дуже часто виникають труднощі при вивченні англійської мови. Ми пропонуємо розглянути лише 5 аспектів, які допомагають при вивченні мови. Подолання цих труднощів допомагає уникнути проблеми “мовного бар’єру”, що, майже, завжди є перешкодою для початку спілкування. |
Description: | In this article, the author examines the question of knowledge of foreign languages, which is the key to success in the modern world, where communication in foreign languages and processing of huge amounts of information is gaining more and more importance. But difficulties often arise when learning English. We propose to consider only 5 aspects that help in language learning. Overcoming these difficulties helps to avoid the problem of the "language barrier", which is almost always an obstacle to starting communication. |
URI: | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10695 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5, тези 2.pdf | 443,8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.