Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10768
Назва: Ефективність використання інформаційно-освітніх середовищ в умовах дистанційного навчання у вищій школі
Інші назви: The effectiveness of the use of information and educational environments in distance learning at higher educational establishments
Автори: Курінний, Олексій Вячеславович
Kurinnyi, Oleksii Viacheslavovych
Ключові слова: інформаційне-освітнє середовище
дистанційне навчання
нова освітня парадигма
information-educational environment
on-line education
new educational paradigm
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавництво «Гельветика»
Бібліографічний опис: Курінний О. В. Ефективність використання інформаційно-освітніх середовищ в умовах дистанційного навчання у вищій школі [Електронний ресурс] / О. В. Курінний // Інноваційна педагогіка. – 2023. – № 58, Т. 2. – С. 196-199.
Короткий огляд (реферат): Стаття фокусується на феномені інформаційно-освітніх середовищ в освіті та специфіці їх використання в умовах дистанційного навчання у вищій школі. В статті досліджуються теоретичні засади сучасної наукової парадигми. Теоретичний аналіз застосовувався, щоб вивчити класичні та сучасні наукові роботи по специфіці використання інформаційно-освітніх систем в навчанні. Висвітлюються основні принципи відкритої освіти та аналізується, які принципи є засадами для появи та функціонування дистанційної освіти. В статті розглядається, яким чином дається визначення інформаційно-освітнім середовищам в науковому світі та аналізуються найбільш відомі дефініції.
Опис: The article focuses on the phenomenon of information and educational environments in education and the specifics of their use in the conditions of distance learning in higher education. The article examines the theoretical foundations of the modern scientific paradigm. Theoretical analysis was used to study classic and modern scientific works on the specifics of using information and educational systems in education. The main principles of open education are highlighted and the principles underlying the emergence and functioning of distance education are analyzed. The article examines how information and educational environments are defined in the scientific world and analyzes the most famous definitions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10768
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
курінний.pdf538,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.