Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10822
Title: Методика оцінювання ефективності комунікаційної взаємодії
Other Titles: Methodology for evaluating the effectiveness of communication interaction
Authors: Славкова, О. П.
Счастливцев, М. І.
Slavkova, O. P.
Schastlyvtsev, M. I.
Keywords: технології
оцінювання
ефективність
technologies
evaluation
efficiency
Issue Date: 2023
Citation: Славкова О. П. Методика оцінювання ефективності комунікаційної взаємодії [Електронний ресурс] / О. П. Славкова, М. І. Счастливцев // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 30-31 травня 2023 р.). – Полтава, 2023. – Ч. 2. – С. 497-499.
Abstract: Сучасні економічні умови вимагають від бізнесу ефективного управління, застосування нових методів організації бізнесу та постійного розвитку. Крім завдань і правил, економічний простір створює багато нових можливостей. Свобода вибору дозволяє компаніям спілкуватися із зацікавленими сторонами за допомогою сучасних засобів комунікації. Для того, щоб використовувати відкритість, свободу та навчитися створювати успішні партнерства, бізнесу потрібна різноманітна інформація, яку можна отримати за допомогою Інтернет-технологій загалом і офіційних сайтів компаній зокрема. В тезах наголошено, що проведене оцінювання комунікаційної ефективності веб-сайтів підприємств в процесі взаємодії зі стейкхолдерами на базі Інтернет- технологій дає змогу виявити шляхи підвищення їх результативності за рахунок більш повного використання комплексу маркетингових комунікацій.
Description: Modern economic conditions require effective management, application of new methods of business organization and continuous development from business. In addition to tasks and rules, the economic space creates many new opportunities. Freedom of choice allows companies to communicate with stakeholders using modern means of communication. In order to use openness, freedom and learn to create successful partnerships, businesses need a variety of information that can be obtained with the help of Internet technologies in general and official websites of companies in particular. It is emphasized in theses that the assessment of the communication effectiveness of the websites of enterprises in the process of interaction with stakeholders based on Internet technologies makes it possible to identify ways of increasing their effectiveness due to the more complete use of a complex of marketing communications.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10822
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Славкова_Счастливцев.pdf573,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.