Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10822
Назва: Методика оцінювання ефективності комунікаційної взаємодії
Інші назви: Methodology for evaluating the effectiveness of communication interaction
Автори: Славкова, О. П.
Счастливцев, М. І.
Slavkova, O. P.
Schastlyvtsev, M. I.
Ключові слова: технології
оцінювання
ефективність
technologies
evaluation
efficiency
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Славкова О. П. Методика оцінювання ефективності комунікаційної взаємодії [Електронний ресурс] / О. П. Славкова, М. І. Счастливцев // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 30-31 травня 2023 р.). – Полтава, 2023. – Ч. 2. – С. 497-499.
Короткий огляд (реферат): Сучасні економічні умови вимагають від бізнесу ефективного управління, застосування нових методів організації бізнесу та постійного розвитку. Крім завдань і правил, економічний простір створює багато нових можливостей. Свобода вибору дозволяє компаніям спілкуватися із зацікавленими сторонами за допомогою сучасних засобів комунікації. Для того, щоб використовувати відкритість, свободу та навчитися створювати успішні партнерства, бізнесу потрібна різноманітна інформація, яку можна отримати за допомогою Інтернет-технологій загалом і офіційних сайтів компаній зокрема. В тезах наголошено, що проведене оцінювання комунікаційної ефективності веб-сайтів підприємств в процесі взаємодії зі стейкхолдерами на базі Інтернет- технологій дає змогу виявити шляхи підвищення їх результативності за рахунок більш повного використання комплексу маркетингових комунікацій.
Опис: Modern economic conditions require effective management, application of new methods of business organization and continuous development from business. In addition to tasks and rules, the economic space creates many new opportunities. Freedom of choice allows companies to communicate with stakeholders using modern means of communication. In order to use openness, freedom and learn to create successful partnerships, businesses need a variety of information that can be obtained with the help of Internet technologies in general and official websites of companies in particular. It is emphasized in theses that the assessment of the communication effectiveness of the websites of enterprises in the process of interaction with stakeholders based on Internet technologies makes it possible to identify ways of increasing their effectiveness due to the more complete use of a complex of marketing communications.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10822
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Славкова_Счастливцев.pdf573,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.