Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorFomenko, Tetiana Mykolaiivna-
dc.contributor.authorФоменко, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-08-10T11:55:18Z-
dc.date.available2023-08-10T11:55:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationFomenko. T. Agricultural students’ foreign language training via Zoom [Electronic resource] / T. Fomenko // Tendencies and Challenges for Teaching Foreign Languages in a Multicultural Academic Environment. – Katowice : The University of Technology in Katowice Press, 2023. – Pp. 30-40. – Режим доступу : https://doi.org/10.54264/M025 ; http://www.wydawnictwo.wst.pl/oferta_wydawnicza_oraz_zakup_publikacji/wydawnictwa/tendencies_and_challenges_for_teaching_foreign_languages_in_multicultural_academic_environment/114. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11029-
dc.descriptionУ статті розглянуто особливості використання платформи Zoom для проведення онлайн-занять з іноземної мови в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано варіанти серверів для реалізації різних форм і методів навчання. Зазначається, що платформа Zoom надає можливість працювати з повним спектром навчальних матеріалів, як і з традиційним очним навчанням. Наголошується, що завдяки формам роботи, які застосовуються викладачами під час викладання та вивчення іноземних мов за допомогою платформи Zoom, студенти можуть розвивати такі навички м’якого спілкування та цифрові компетенції, як навички спілкування в Інтернет-середовищі, уміння працювати з онлайн-платформи та відеоконференції, володіння презентаційними програмами, офісними програмами, високий рівень самоорганізації та навичок тайм-менеджменту. На підставі проведеного аналізу, а також особистого досвіду використання платформи Zoom, було надано деякі рекомендації щодо її використання в практичній роботі викладачів для забезпечення максимальної ефективності навчальних занять.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the features of using the Zoom platform for conducting online foreign language classes under conditions of distance learning. The server options for the implementation of various forms and methods of training have been analysed. It is noted that the Zoom platform provides an opportunity to work with a full range of educational materials, as with traditional in-person teaching and learning. It is emphasized that due to the forms of work which are applied by lecturers during foreign language teaching and learning by means of the Zoom platform, students can develop such soft skills and digital competences as communication skills in the Internet environment, the ability to work with online platforms and video conferencing, mastery of presentation programs, office programs, high level of self-organization and time management skills. On the basis of the conducted analysis, as well as personal experience of using the Zoom platform, some recommendations were made for its use in the practical work of lecturers to ensure the maximum effectiveness of the training sessions.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherThe University of Technology in Katowice Pressuk_UA
dc.subjectZoom platformuk_UA
dc.subjectonline teaching and learninguk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectплатформа Zoomuk_UA
dc.subjectонлайн навчанняuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.titleAgricultural students’ foreign language training via Zoomuk_UA
dc.title.alternativeІншомовна підготовка студентів-аграріїв за допомогою Zoomuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tetiana Fomenko. AGRICULTURAL STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGE TRAINING VIA ZOOM.pdf366,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.