Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11029
Назва: Agricultural students’ foreign language training via Zoom
Інші назви: Іншомовна підготовка студентів-аграріїв за допомогою Zoom
Автори: Fomenko, Tetiana Mykolaiivna
Фоменко, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: Zoom platform
online teaching and learning
foreign language
платформа Zoom
онлайн навчання
іноземна мова
Дата публікації: 2023
Видавництво: The University of Technology in Katowice Press
Бібліографічний опис: Fomenko. T. Agricultural students’ foreign language training via Zoom [Electronic resource] / T. Fomenko // Tendencies and Challenges for Teaching Foreign Languages in a Multicultural Academic Environment. – Katowice : The University of Technology in Katowice Press, 2023. – Pp. 30-40. – Режим доступу : https://doi.org/10.54264/M025 ; http://www.wydawnictwo.wst.pl/oferta_wydawnicza_oraz_zakup_publikacji/wydawnictwa/tendencies_and_challenges_for_teaching_foreign_languages_in_multicultural_academic_environment/114. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the features of using the Zoom platform for conducting online foreign language classes under conditions of distance learning. The server options for the implementation of various forms and methods of training have been analysed. It is noted that the Zoom platform provides an opportunity to work with a full range of educational materials, as with traditional in-person teaching and learning. It is emphasized that due to the forms of work which are applied by lecturers during foreign language teaching and learning by means of the Zoom platform, students can develop such soft skills and digital competences as communication skills in the Internet environment, the ability to work with online platforms and video conferencing, mastery of presentation programs, office programs, high level of self-organization and time management skills. On the basis of the conducted analysis, as well as personal experience of using the Zoom platform, some recommendations were made for its use in the practical work of lecturers to ensure the maximum effectiveness of the training sessions.
Опис: У статті розглянуто особливості використання платформи Zoom для проведення онлайн-занять з іноземної мови в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано варіанти серверів для реалізації різних форм і методів навчання. Зазначається, що платформа Zoom надає можливість працювати з повним спектром навчальних матеріалів, як і з традиційним очним навчанням. Наголошується, що завдяки формам роботи, які застосовуються викладачами під час викладання та вивчення іноземних мов за допомогою платформи Zoom, студенти можуть розвивати такі навички м’якого спілкування та цифрові компетенції, як навички спілкування в Інтернет-середовищі, уміння працювати з онлайн-платформи та відеоконференції, володіння презентаційними програмами, офісними програмами, високий рівень самоорганізації та навичок тайм-менеджменту. На підставі проведеного аналізу, а також особистого досвіду використання платформи Zoom, було надано деякі рекомендації щодо її використання в практичній роботі викладачів для забезпечення максимальної ефективності навчальних занять.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11029
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tetiana Fomenko. AGRICULTURAL STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGE TRAINING VIA ZOOM.pdf366,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.