Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11252
Назва: | European Union strategies extrapolation for boosting students’ media literacy in Ukrainian higher education |
Інші назви: | Екстраполяція стратегій Європейського Союзу для розвитку медіаграмотності студентів у вищій освіті України |
Автори: | Bilotserkovets, Maryna Anatoliivna Fomenko, Tetiana Mykolaiivna Lushchyk, Yuliia Mykolaiivna Білоцерковець, Марина Анатоліївна Фоменко, Тетяна Миколаївна Лущик, Юлія Миколаївна |
Ключові слова: | Critical Thinking European Policies Foreign Language Training критичне мислення європейська політика вивчення іноземної мови |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Bilotserkovets M. European Union strategies extrapolation for boosting students’ media literacy in Ukrainian higher education [Electronic resource] / M. Bilotserkovets, T. Fomenko, Y. Lushchyk // Educational Challenges. – 2023. – 28 (2). – 37-50. – Режим доступу : https://www.researchgate.net/publication/375442157_European_Union_Strategies_Extrapolation_for_Boosting_Students'_Media_Literacy_in_Ukrainian_Higher_Education ; https://doi.org/10.34142/2709-7986.2022.27.2.02. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | The paper deals with the realization of Erasmus+ Jean Monnet Module project that contributes to the strengthening of the role of media literacy among citizens. The aim of the article is to regard practical aspects of media literacy and critical thinking development for higher education (HE) institution’ students in the context of foreign language learning, considering European and Ukrainian experiences. The methodology of the study involved analysing and generalizing scientific sources to uncover the main issues under investigation; collecting and summarizing valuable points from scholars’ contributions worldwide, intercultural communication observations and descriptions. The results of this study suggest that media literacy skills should be a compulsory subject in all branches of educational faculties and developed throughout life. The training course should be based on advanced innovations and achievements in this field, considering European and Ukrainian experiences. |
Опис: | У статті висвітлено реалізацію проєкту Еразмус+ Жан Моне Модуль, який сприяє посиленню ролі медіаграмотності серед громадян. Метою статті є розгляд практичних аспектів розвитку медіаграмотності та критичного мислення студентів закладів вищої освіти у контексті вивчення іноземної мови, враховуючи європейський та український досвід. Методологія дослідження передбачала аналіз та узагальнення наукових джерел для розкриття основних проблем, що розглядаються; збір та узагальнення цінних моментів із внесків науковців у всьому світі, спостережень та описів міжкультурної комунікації. Результати дослідження свідчать про те, що навички медіаграмотності мають бути обов’язковим предметом на всіх факультетах та розвиватися протягом усього життя. Навчальний курс повинен базуватися на передових інноваціях і досягненнях у цій галузі з урахуванням європейського та українського досвіду. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11252 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Fomenko T._European Union strategies extrapolation for boosting students’ media literacy in Ukrainian HE.pdf | 303,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.