Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11252
Назва: European Union strategies extrapolation for boosting students’ media literacy in Ukrainian higher education
Інші назви: Екстраполяція стратегій Європейського Союзу для розвитку медіаграмотності студентів у вищій освіті України
Автори: Bilotserkovets, Maryna Anatoliivna
Fomenko, Tetiana Mykolaiivna
Lushchyk, Yuliia Mykolaiivna
Білоцерковець, Марина Анатоліївна
Фоменко, Тетяна Миколаївна
Лущик, Юлія Миколаївна
Ключові слова: Critical Thinking
European Policies
Foreign Language Training
критичне мислення
європейська політика
вивчення іноземної мови
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Bilotserkovets M. European Union strategies extrapolation for boosting students’ media literacy in Ukrainian higher education [Electronic resource] / M. Bilotserkovets, T. Fomenko, Y. Lushchyk // Educational Challenges. – 2023. – 28 (2). – 37-50. – Режим доступу : https://www.researchgate.net/publication/375442157_European_Union_Strategies_Extrapolation_for_Boosting_Students'_Media_Literacy_in_Ukrainian_Higher_Education ; https://doi.org/10.34142/2709-7986.2022.27.2.02. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): The paper deals with the realization of Erasmus+ Jean Monnet Module project that contributes to the strengthening of the role of media literacy among citizens. The aim of the article is to regard practical aspects of media literacy and critical thinking development for higher education (HE) institution’ students in the context of foreign language learning, considering European and Ukrainian experiences. The methodology of the study involved analysing and generalizing scientific sources to uncover the main issues under investigation; collecting and summarizing valuable points from scholars’ contributions worldwide, intercultural communication observations and descriptions. The results of this study suggest that media literacy skills should be a compulsory subject in all branches of educational faculties and developed throughout life. The training course should be based on advanced innovations and achievements in this field, considering European and Ukrainian experiences.
Опис: У статті висвітлено реалізацію проєкту Еразмус+ Жан Моне Модуль, який сприяє посиленню ролі медіаграмотності серед громадян. Метою статті є розгляд практичних аспектів розвитку медіаграмотності та критичного мислення студентів закладів вищої освіти у контексті вивчення іноземної мови, враховуючи європейський та український досвід. Методологія дослідження передбачала аналіз та узагальнення наукових джерел для розкриття основних проблем, що розглядаються; збір та узагальнення цінних моментів із внесків науковців у всьому світі, спостережень та описів міжкультурної комунікації. Результати дослідження свідчать про те, що навички медіаграмотності мають бути обов’язковим предметом на всіх факультетах та розвиватися протягом усього життя. Навчальний курс повинен базуватися на передових інноваціях і досягненнях у цій галузі з урахуванням європейського та українського досвіду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11252
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fomenko T._European Union strategies extrapolation for boosting students’ media literacy in Ukrainian HE.pdf303,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.