Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12217
Title: Роль викладача іноземних мов у формуванні емоційного інтелекту студента
Other Titles: Foreign language teachers’ role in students’ emotional intelligence formation
Authors: Крекотень, Олена Валентинівна
Krekoten, Olena Valentynivna
Keywords: емоційний інтелект
іноземна мова
емоція
emotional intelligence
foreign language
emotion
Issue Date: 2024
Citation: Крекотень О. Роль викладача іноземних мов у формуванні емоційного інтелекту студента [Електронний ресурс] / О. Крекотень // International scientific conference «Modern systems of science and education in the USA, EU and other countries 2024» : conference proceedings, (January, 2024). – Series «SW-US Conference proceedings». – Washington, 2024. – Р. 144-147. – Режим доступу : https://doi.org/10.30888/2709-2267.2024-22-00-033. – Заголовок з екрану.
Abstract: В роботі мова йде про важливість ролі викладача у формуванні емоційного інтелекту студентів в процесі вивчення іноземних мов. Проведено аналіз наукових досліджень даного питання, визначені поняття, узагальнені методичні підходи до проблеми у курсі іноземної мови.
Description: The study deals with the importance of teachers’ influence on emotional intelligence in foreign language classes. The review of the scientific research was carried out; the concepts were defined, didactic approaches in foreign language classes were shown.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12217
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.