Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12217
Назва: | Роль викладача іноземних мов у формуванні емоційного інтелекту студента |
Інші назви: | Foreign language teachers’ role in students’ emotional intelligence formation |
Автори: | Крекотень, Олена Валентинівна Krekoten, Olena Valentynivna |
Ключові слова: | емоційний інтелект іноземна мова емоція emotional intelligence foreign language emotion |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Крекотень О. Роль викладача іноземних мов у формуванні емоційного інтелекту студента [Електронний ресурс] / О. Крекотень // International scientific conference «Modern systems of science and education in the USA, EU and other countries 2024» : conference proceedings, (January, 2024). – Series «SW-US Conference proceedings». – Washington, 2024. – Р. 144-147. – Режим доступу : https://doi.org/10.30888/2709-2267.2024-22-00-033. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | В роботі мова йде про важливість ролі викладача у формуванні емоційного інтелекту студентів в процесі вивчення іноземних мов. Проведено аналіз наукових досліджень даного питання, визначені поняття, узагальнені методичні підходи до проблеми у курсі іноземної мови. |
Опис: | The study deals with the importance of teachers’ influence on emotional intelligence in foreign language classes. The review of the scientific research was carried out; the concepts were defined, didactic approaches in foreign language classes were shown. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12217 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Крекотень _РОЛЬ ВИКЛАДАЧА ІНОЗЕМНИХ МОВ У ФОРМУВАННІ ЕМОЦІЙНОГО.pdf | 450,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.