Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12234
Назва: Мотивація до вивчення фізики як дисципліни студентів нефізичних спеціальностей
Інші назви: Motivation to study physics as a discipline for students of non‐physical specialties
Автори: Салтиков, Дмитро
Салтикова, Алла
Хурсенко, Світлана
Шкурдода, Юрій
Saltykov, Dmytro
Saltykova, Alla
Khursenko, Svetlana
Shkurdoda, Yury
Ключові слова: фізика
хімія
освітній процес
physics
chemistry
educational process
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Мотивація до вивчення фізики як дисципліни студентів нефізичних спеціальностей [Електронний ресурс] / Д. І. Салтиков, А. І. Салтикова, С. М. Хурсенко, Ю. О. Шкурдода // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – 2024. – № 3 (137). – С. 19-29.
Короткий огляд (реферат): Більшістю студентів нефізичних спеціальностей сприймають фізику як дисципліну, що не має жодного відношення до їх майбутньої професійної діяльності, і, тому, не приділяють належної уваги її вивченню. Відсутність мотивації приводить до зниження навчальної пізнавальної активності студентів, що, загалом, негативно впливає на якість знань. Для досягнення основної мети навчання треба використовувати диференційований підхід, який гарантує професійно‐орієнтоване викладання фізики. Матеріал вже першої лекцій повинен показати студентам потенціал фізики в контексті майбутньої професійної діяльності.
Опис: Most students of non-physics majors perceive physics as a discipline that has no relation to their future professional activity, and therefore do not pay due attention to its study. The lack of motivation leads to a decrease in the educational cognitive activity of students, which, in general, negatively affects the quality of knowledge. To achieve the main goal of education, a differentiated approach should be used, guaranteeing professionally oriented teaching of physics. The material of the first lecture should show students the potential of physics in the context of future professional activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12234
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf335,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.