Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12676
Назва: Формування навичок здорового способу життя студентів в умовах неформальної освіти
Інші назви: Formation of students' healthy lifestyle skills in non-formal education
Автори: Самохвалова, Ірина
Samokhvalova, Iryna
Ключові слова: здоровий спосіб життя
неформальна освіта
здобувач вищої освіти
healthy lifestyle
non-formal education
student of higher education
Дата публікації: 2024
Видавництво: "Baltija Publishing"
Бібліографічний опис: Самохвалова І. Ю. Формування навичок здорового способу життя студентів в умовах неформальної освіти [Електронний ресурс] / І. Ю. Самохвалова // Сучасні освітні стратегії під впливом розвитку інформаційного суспільства та європейської інтеграції : монографія. – Рига: "Baltija Publishing", 2024. – С. 387-416. – Режим доступу : https://doi.org/10.30525/978-9934-26-405-4-21. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): В статті представлені результати дослідження процесу формування навичок здорового способу життя студентів аграрного університету в умовах неформальної освіти. Дотримання здорового способу життя важливе для для здобувачів вищої освіти, оскільки в цьому віці відбувається сприйняття певних норм і зразків поведінки, накопичення відповідних знань та вмінь, усвідомлення потреб та мотивів, визначення ціннісних орієнтацій, інтересів та уявлень. Неформальна освіта на противагу формальній є більш гнучкою і може бути спрямована, зокрема, на формування у студентів аграрного університету навичок здорового способу життя. Обґрунтовано, розроблено та апробовано модель формування навичок здорового способу життя студентів аграрного університету в умовах неформальної освіти. Дослідження проводилось на базі Сумського національного аграрного університету. В результаті впровадження розробленої моделі підвищився рівень теоретичних знань здобувачів з питань здорового способу життя, зросла мотивація студентів до занять руховою активністю. Позитивні зміни відбулись у показниках біологічного віку та добової рухової активності студентів. Визначено доцільність моделі формування навичок здорового способу життя студентів аграрного університету в умовах неформальної освіти.
Опис: The article presents the results of a study of the process of formation of healthy lifestyle skills of students of an agrarian university in the conditions of non-formal education. Maintaining a healthy lifestyle is important for students of higher education, because at this age there is a perception of certain norms and patterns of behavior, accumulation of relevant knowledge and skills, awareness of needs and motives, determination of value orientations, interests and ideas. In contrast to formal education, informal education is more flexible and can be aimed, in particular, at the formation of healthy lifestyle skills in agricultural university students. The model of formation of healthy lifestyle skills of agricultural university students in the conditions of non-formal education was substantiated, developed and tested. The research was conducted on the basis of the Sumy National Agrarian University. As a result of the implementation of the developed model, the level of theoretical knowledge of the students on healthy lifestyles has increased, and the students' motivation to engage in physical activity has increased. Positive changes occurred in indicators of biological age and daily motor activity of students. The expediency of the model of formation of healthy lifestyle skills of agricultural university students in the conditions of non-formal education was determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12676
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самохвалова_монграфія.pdf587,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.