Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/132
Назва: Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств: організаційно-економічні засади розвитку
Інші назви: Marketing activities of agricultural enterprises: organizational and economic principles
Автори: Жмайлов, Валерій Миколайович
Данько, Юрій Іванович
Zhmailov, Valerіy
Danko, Yuriy
Ключові слова: маркетингова діяльність
організаційно-економічні засади
аграрний маркетинг
marketing activities
organizational and economic principles
agricultural marketing
Дата публікації: 2011
Видавництво: СВД М. П. Черкасов
Бібліографічний опис: Жмайлов В. М. Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств: організаційно-економічні засади розвитку [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько // Агробізнес: проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку : монографія / за ред. Я. В. Сухія, В. С. Ніценка. - Одеса : СВД М. П. Черкасов, 2011. - С. 43-54.
Короткий огляд (реферат): У роботі наведені результати досліджень стосовно розвитку системи аграрного маркетингу в умовах сучасного розвитку агропромислового комплексу. Запропоновано класифікацію основних особливостей та слабких сторін розвитку аграрного маркетингу. Визначено функціональні напрями формування організаційно-економічних засад розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/132
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жмайлов_Данько.pdf250,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.