Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/134
Назва: Сутність організаційно-економічних засад розвитку маркетингу
Інші назви: The essence of the organizational and economic principles of marketing
Автори: Жмайлов, Валерій Миколайович
Данько, Юрій Іванович
Zhmailov, Valeriy
Danko, Yuriy
Ключові слова: маркетинг
розвиток
організаційно-економічні засади
marketing
development
organizational and economic principles
Дата публікації: 2011
Видавництво: Міськдрук
Бібліографічний опис: Жмайлов В. М. Сутність організаційно-економічних засад розвитку маркетингу [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько // Ринкова система України: стан та перспективи розвитку : монографія / за заг. ред. О. В. Макарюка, В. М. Жмайлова, Ю. І. Данька. - Х. : Міськдрук, 2011. - С. 158-173.
Короткий огляд (реферат): В роботі наведено дослідження автора щодо розвитку маркетингу вітчизняних підприємств. Узагальнено сучасні підходи до трактування поняття маркетинг. Розроблено логіко-структурну систему організаційно-економінчих засад розвитку маркетингу. Простежено періодизацію та еволюцію розвитку маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/134
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
данько_жмайлов.pdf2,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.