Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13783
Назва: Особливості організації виробництва ресторанної продукції для хворих на целіакію в туристичному готелі у м. Суми
Інші назви: Features of the organization of production of restaurant products for patients with celiac disease in a tourist hotel in the city of Sumy
Автори: Середа, Ольга Григорівна
Мельник, Оксана Юріївна
Нікітіна, Тетяна Андріївна
Sereda, Olga Hryhorivna
Melnyk, Oksana Yuriivna
Nikitina, Tatyana Andreivna
Ключові слова: ресторанна продукція
целіакія
безглютенове харчування
restaurant products
celiac disease
gluten-free diet
Дата публікації: 2025
Видавництво: НТУ «ХПІ»
Бібліографічний опис: Середа О. Г. Особливості організації виробництва ресторанної продукції для хворих на целіакію в туристичному готелі у м. Суми [Електронний ресурс] / О. Г. Середа, О. Ю. Мельник, Т. А. Нікітіна // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : кол. монографія / за ред. Н. В. Якименко-Терещенко, Д. В. Райко, О. О. Носирєва. – Харків : НТУ «ХПІ», 2025. – С. 404-446
Короткий огляд (реферат): Одним із вагомих ознак ефективної діяльності закладу гостинності є виконання плану по модернізації готельного підприємства. Конкурентні вимоги змушують готелі шукати сучасні способи підвищення привабливості та доступності своїх послуг. Проте українські готельні компанії часто недооцінюють значення інноваційного менеджменту, що веде до зниження їх конкурентоспроможності, порушення принципів управління та погіршення якості готельних послуг. Впровадження нововведень у готельній сфері є важливим рушієм розвитку, що дозволяє компаніям не тільки займати провідні позиції на ринку, а й відповідати міжнародним стандартам обслуговування.
Опис: One of the important signs of the effective operation of a hospitality establishment is the implementation of a plan for the modernization of the hotel enterprise. Competitive requirements force hotels to look for modern ways to increase the attractiveness and accessibility of their services. However, Ukrainian hotel companies often underestimate the importance of innovative management, which leads to a decrease in their competitiveness, violation of management principles and deterioration of the quality of hotel services. The introduction of innovations in the hotel sector is an important driver of development, allowing companies not only to occupy leading positions in the market, but also to meet international service standards.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13783
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
розділ монографії.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.