Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13921
Title: Діджиталізація як основа підвищення ефективності підприємств індустрії туризму і гостинності
Other Titles: Digitalization as a basis for increasing the efficiency of enterprises in the tourism and hospitality industry
Authors: Довжик, Олена Олександрівна
Dovzhyk, Olena Oleksandrivna
Keywords: діджиталізація
туризм
інтелектуальні технології
digitalization
tourism
intelligent technologies
Issue Date: 2025
Publisher: НТУ «ХПІ»
Citation: Довжик О. О. Діджиталізація як основа підвищення ефективності підприємств індустрії туризму і гостинності [Електронний ресурс] / О. О. Довжик // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : колективна монографія / за ред. Н. В. Якименко-Терещенко, Д. В. Райко, О. О. Носирєва. – Харків : НТУ «ХПІ», 2025. – C. 604-619. – Режим доступу : DOI: 10.20998/978-617-05-0527-9. – Заголовок з екрану.
Abstract: У монографії розглядаються ключові аспекти діджиталізації туристичної та готельної індустрії в умовах сучасної економіки. Аналізуються відмінності цифрової економіки від традиційної, підкреслюючи роль інформації як основного активу компаній. Окрема увага приділяється впливу технологій Інтернету речей, віртуальної реальності, мобільних додатків та інтелектуальних систем на трансформацію бізнес-процесів, персоналізацію послуг і взаємодію з клієнтами. Визначено, що цифровізація сприяє підвищенню ефективності управління, оптимізації ресурсів та розвитку інноваційних підходів у сфері туризму. Описано зміни у відносинах між підприємствами та споживачами, зростання ролі персоналізованих пропозицій, використання хмарних рішень і платформ для бронювання. Особливий акцент зроблено на впливі пандемії COVID-19 на прискорення цифрових трансформацій, важливості впровадження автоматизації та інтелектуальних технологій для підвищення конкурентоспроможності підприємств галузі.
Description: The monograph examines key aspects of digitalization of the tourism and hospitality industry in the conditions of the modern economy. The differences between the digital economy and the traditional one are analyzed, emphasizing the role of information as the main asset of companies. Special attention is paid to the impact of Internet of Things technologies, virtual reality, mobile applications and intelligent systems on the transformation of business processes, personalization of services and interaction with customers. It is determined that digitalization contributes to increasing the efficiency of management, optimizing resources and developing innovative approaches in the tourism sector. Changes in relations between enterprises and consumers, the growth of the role of personalized offers, the use of cloud solutions and booking platforms are described. Special emphasis is placed on the impact of the COVID-19 pandemic on accelerating digital transformations, the importance of implementing automation and intelligent technologies to increase the competitiveness of enterprises in the industry.
URI: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13921
Appears in Collections:Монографії, розділи монографій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МОНОГРАФІЯ _removed.pdf433,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.