Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13944
Назва: | Виклики інтеграції вимушено переміщених українських студентів та педагогів у країнах ЄС |
Інші назви: | Challenges of Integrating Forcibly Displaced Ukrainian Students and Educators in EU Countries |
Автори: | Кириченко, Тетяна Олександрівна Kyrychenko, Tetiana Oleksandrivna |
Ключові слова: | інтеграція вимушено переміщені особи освіта integration forcibly displaced persons education |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ДНУ «Інститут освітньої аналітики» |
Бібліографічний опис: | Кириченко Т. О. Виклики інтеграції вимушено переміщених українських студентів та педагогів у країнах ЄС [Електронний ресурс] / Т. О. Кириченко // Інтеграція системи освіти України в європейський освітній простір : збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції, (Київ, 25 жовтня 2024 р.). – Київ : ДНУ «Інститут освітньої аналітики», 2024. – С. 96-97. – Режим доступу : https://iea.gov.ua/diyalnist/naukovo-analitichna-diyalnist/materiali-komunikatsijnih-zahodiv/2024-2/. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються економіко-соціальні аспекти інтеграції вимушено переміщених українських школярів, студентів та педагогів у країнах Європейського Союзу під час військових дій в Україні. Автор аналізує основні виклики, з якими стикаються переміщені особи, зокрема мовний бар’єр, психологічна адаптація та визнання освітніх кваліфікацій. Особлива увага приділена ролі європейських країн у розробці стратегій для ефективної інтеграції, які сприяють соціальній стабільності та розвитку освіти. Дослідження підкреслює важливість психологічної підтримки та необхідність адаптації до нових освітніх стандартів. У статті також наголошується, що успішна інтеграція українських студентів і педагогів є ключовим чинником для їхнього особистісного розвитку та соціального збагачення приймаючих країн. |
Опис: | The article examines the socio-economic aspects of integrating forcibly displaced Ukrainian schoolchildren, students, and educators into the countries of the European Union during the military conflict in Ukraine. The author analyzes the main challenges faced by displaced individuals, including language barriers, psychological adaptation, and the recognition of educational qualifications. Special attention is given to the role of European countries in developing strategies for effective integration, which contribute to social stability and educational development. The study emphasizes the importance of psychological support and the need to adapt to new educational standards. The article also highlights that the successful integration of Ukrainian students and educators is a key factor for their personal development and the social enrichment of host countries. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13944 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1-тези.pdf | 328,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.