Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14650
Title: Освітні стратегії змішаного навчання у викладанні іноземних мов у ЗВО
Other Titles: Educational strategies of blended learning in teaching foreign languages in higher educational establishments
Authors: Курінний, Олексій Вячеславович
Kurinnyi, Oleksii Viacheslavovych
Keywords: дистанційна освіта
електроне навчання
змішане навчання
distant learning
e-learning
blended learning
Issue Date: 2025
Publisher: Національний університеті біоресурсів і природокористування України
Citation: Курінний О. В. Основні стратегії змішаного навчання у викладанні іноземних мов у ЗВО [Електронний ресурс] / О. В. Курінний // Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної студентської конференціії «Світ мов і мови світу», (Київ, 17 квітня 2025 р.). – Київ : Національний університеті біоресурсів і природокористування України, 2025
Abstract: Змішане навчання поєднує традиційне очне викладання з онлайн-освітою, забезпечуючи гнучкий та ефективний підхід до навчання. Воно змінює організацію навчального процесу, акцентуючи увагу на самостійній роботі студентів та використанні цифрових ресурсів. Існують різні моделі змішаного навчання, зокрема ротаційна, "перевернутий клас" та гнучка модель, які можуть бути ефективно застосовані у викладанні іноземних мов у ЗВО.
Description: Blended learning combines traditional face-to-face instruction with online education, offering a flexible and effective approach to teaching. It transforms the learning process by emphasizing students’ independent work and the use of digital resources. Various models of blended learning exist–such as rotational, flipped classroom, and flexible model –which can be effectively applied in teaching foreign languages at higher education institutions.
URI: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14650
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.