Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14685| Назва: | Virtual and augmented reality in language education : immersive experiences for language learners |
| Інші назви: | Віртуальна та доповнена реальність у мовній освіті : досвід занурення для тих, хто вивчає мови |
| Автори: | Ridel, Tetiana Mykolaivna Рідель, Тетяна Миколаївна |
| Ключові слова: | virtual reality augmented reality language learning віртуальна реальність доповнена реальність мовне навчання |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Research Europe |
| Бібліографічний опис: | Ridel Т. Virtual and augmented reality in language education: immersive experiences for language learners [Electronic resource] / Т. Ridel // Наука та освіта в умовах викликів сьогодення : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції, (Чернігів, 25 лютого 2025 р). – Чернігів : Research Europe, 2025. – С. 56-59. – Режим доступу : https://researcheurope.org/wp-content/uploads/2025/04/re-25.02.2025.pdf. – Заголовок з екрану. |
| Короткий огляд (реферат): | Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) are gaining increasing attention in language education due to their ability to create immersive and interactive learning environments. This paper explores the pedagogical benefits of VR and AR for language learning, particularly in terms of engagement, contextualized learning, and skill development. It also examines challenges such as accessibility, technological requirements, and pedagogical integration. VR allows learners to interact with realistic scenarios, enhancing language acquisition, while AR overlays digital content onto the real world, providing contextualized learning. However, challenges such as high technology costs and the need for teacher training are also discussed. |
| Опис: | Віртуальна реальність (VR) та доповнена реальність (AR) набирають популярності в мовній освіті завдяки своїй здатності створювати занурювальні та інтерактивні навчальні середовища. Ця стаття досліджує педагогічні переваги VR та AR у мовному навчанні, зокрема їх роль у підвищенні залученості, контекстуалізованому навчанні та розвитку мовних навичок. Водночас розглядаються виклики, такі як доступність, технічні вимоги та інтеграція педагогічних підходів. VR дозволяє студентам взаємодіяти з реалістичними ситуаціями, що сприяє кращому засвоєнню мови, а AR додає цифровий контент до реального світу, забезпечуючи навчання в природному контексті. Однак існують також труднощі, зокрема високі витрати на технології та потреба в навчанні викладачів для ефективного використання цих інструментів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14685 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Рідель_тези_4.pdf | 82,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.